|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 17:46 |
Jeg prøver at finde et ordenligt ophæng. Det skal være et hvor man, efter
at have hængt projektoren op, kan finindstille tilt, både frem-tilbage og
højre-venstre.
Jeg har i forvejen noget lignende dette, men det er slet ikke godt nok. Man skal hive og flå med hænderne for at få den til at sidde, og er det den mindste smule ubalance (hvilket der jo typisk er når man tilter..!) så ryger den stille og rolig tilbage igen. Ret så irriterende. Det jeg søger er noget hvor man kan finindstille med nogle skruer. og ikke sådan nogle plastik nogle som man spænder op imod en jernplade. Sådan en har jeg også forsøgt, det fungerede heller ikke ordenligt. Håber nogen kan hjælpe... Jeg kan ikke få centreret mit billede ordenligt... Redigeret af MaXer - 02-Oktober-2009 kl. 17:49 |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Der er ikke nogen der slår Chief på dét punkt. |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Det ligner samme spændingsmetode som der er på standard-ophænget til Sim2 HT380. Sådan nogle plast-spænder. Er det det? Jeg kan ikke rigtig finde andet info på nettet... Er det en du har erfaring med? Og hvor kan den købes? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke fundet lige det du linker til, men har fundet disse to (1, 2) som også er Chief. Er det nogle du kender? Den eneste forskel jeg kan læse mig til lige der er at der er quick release på den ene, men det ser ikke ud til at projektoren sættes fast på samme måde. Ved du om en af dem (eller begge) vil passe til min HT380? Og er der en du kan anbefale frem for den anden? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |