Hej med jer,
Ikke noget decideret - mere end klokkeklar anbefaling! Har lige brugt den sidste uge sammen med min ny-indkøbte Ipod Touch 64GB og må simpelthen sige at det er noget nær den mest fantastiske gadget jeg længe har leget med!
Det er efterhånden sjældent at (jeg personligt, i hvert tilfælde) betaler fuld pris for en gadget, men i dette tilfælde købte jeg den da den kom salg og jeg må indrømme at jeg ikke fortryder et sekund.
ALT spiller simpelthen på den Ipod. Fra Ipod-delen der er en nydelse at navigere i, samt at finde og opdage ny musik via Genius, til iTunes-delen hvor man kan lytte og købe alt musik man kan tænke sig til, til film-delen der afvikler (ok, kun Apple format) fantastiske videoer & film, til Safari browseren der er som at browse på en almindelig computer og til den suveræne app-store hvor man kan købe alle applikationer fra Facebook til vaterpas til Google Maps til spil til Twitter!
Den er for vild og den fungerer bare. Står man og overvejer, kan jeg kun sige: gør det!
FYI: Jeg arbejder ikke for Apple, og har tidligere haft en 80GB Classic. Anyway, brug det eller lad vær'.
God dag,
F