|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peachmelba ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 17:38 |
Hej med jer. Jeg påtænker at købe en sådan: http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/mini-hifi/TSANTARI US/trekstore-medie-afspiller Da jeg ikke har ret meget forstand på denne verden spørger jeg jer til råds. Er der bedre alternativer? Prisklassen må gerne ligge på omkring de 1500 eller billigere. Krav: der skal kunne streames både musik og TV fra computer/harddisk På forhånd tak |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Hold dig til Popcorn hour, WD HD TV, Xtreamer m.m. (TViX er over dit budget)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
peachmelba ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Tak for svar. Jeg har kigget lidt mere på nettet. Vil i foreslå en popcorn 120 frem for den model jeg har linket til hos elgiganten. Eller nogen der har bedre forslag? Redigeret af peachmelba - 09-Oktober-2009 kl. 05:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |