|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 14:38 |
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Der står en del sludder i den artikel.
Således står der, at YouSee-kunder mister DR Update og alle HD-kanaler. Men ingen af disse sendes altså analogt i dag, så der er ingen ændring. Der står også at man mister TV 2’s regionale udsendelser fra den region, der grænser op til ens egen. Det var nyt for mig, at man kan se naboregionen - det har jeg ihvertfald aldrig kunnet. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Enig i at det en tynd gang journalistik. Når det analoge signal forsvinder - så kan man som analog YouSee-kunde se præcis de samme kanaler som man hele tiden har kunnet. At der så på sigt formentlig forsvinder analoge kanaler for at give mere plads til digitale (HD) kanaler er så en anden sag. |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Artiklen har ret så langt, at der den 1/11 forsvinder analoge udgaver af visse af de kanaler, som næves. Men altså langt fra alle dem, de nævner, da en stor del af dem aldrig har været sendt analogt. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Først da man begynder tale om lukke for det Analoge Mastebaserede Tv her i Danmark, så vil man med det samme begynde forsøge tvinge os til på dyrest mulige måde skulle betale for ekstra kanaler. Hvorfor er samme behov ikke opstået 2 år eller endda tidligere? YouSee og Stofa har jo vel gennem 20 år haft tilbud om mange m a n g e flere kanaler på deres digitale bokse, af hvilke fabrikater man nu har anvendt! Og så netop hvor det går dårligst økonomisk. Medielicensen har gjort jeg "ser mig nødsaget til undvære Internet" 350 kr for samme 2 dele. På samme måde som andre fik sort/hvide Tv inden min familie fik dette. Gentog sig med farve Tv, jeg mener mange bliver vel nødt til at vente, for ej glemme den daværende ekstra boks, Videoen! Redigeret af moho - 15-Oktober-2009 kl. 14:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |