|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() Sendt: 15-Oktober-2009 kl. 18:42 |
Jeg har lige købt nyt tv og Blu-ray afspiller men jeg kan ikke få det til at fungere 100%
![]() Problem: Når jeg vil se en Blu-ray, tænder alt som det skal: Tv. afspiller og receiver. - Lyden begynder at spille fra filmen. Og jeg kan se på displayet på Blu-ray af filmen er gået igang. Men der kommer intet billed frem på min skærm! Når jeg vil se Visat virker alt fint, der kommer billed på tv'et og lyd fra receiveren. Bluray afspilleren virker, da jeg har testet den på en anden skærm, hvordan viser perfekt billed. Jeg har prøvet at skifte mellem alle inputs på Tv'et, men lige lidt hjælper det. Se link for setup og kabelforbinding: http://img396.imageshack.us/img396/8381/hjlp.png Hvad kan være fejlen???? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Har du opsat HDMI indgangen på din reciever til DVD?
|
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
Ja det har jeg kampus
![]() Jeg har fået det til at virke! ![]() HVORFOR FANDEN LAVER MAN EN INSTILLING HVOR MAN KAN AKTIVERE/DEAKTIVERE HVER ENKELT HDMI-INPUT???? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Fordi de samme indgange også kan anvendes til scart og komponent
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det er selvfølgelig rigtigt, men det har nu ikke været noget problem på mine tidligere tv's ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nej men sådan mener Pio åbenbart det skal være. Synes også det var bedre på Pana
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |