|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 16:42 |
Som overskriften siger så kan det snart ikke gøres billigere..
onic TX P42C10Y til 4381 kr leveret hos getmore og vil man ikke handle med de røver så har proshop, Merlin mm det til 4467 kr leveret.. Er det rigtig forstået der INGEN forskel er på X10Y og C10Y på billed og lyd og eneste forskel ligger i portene, tekst tv hastighed samt nogle menuer på tvet ?? Er Y modellerne de nordiske og E modellerne de europæiske ?? |
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
....ja Y er de danske modeller, og C mangler også MPEG4 tuner, hvis jeg husker rigtigt..
|
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Og et billedbehandlingskredsløb "Natural Motion Filter", der vist også skulle have noget at sige. Dertil ingen pc-indgang.
Men i det hele taget, da 42X10Y jævnligt er at få til kr. 4.500, så ville jeg til enhver tid vælge den i stedet for 42C10. Sammenlagt synes jeg at der er en del der adskiller dem i forhold til prisforskellen. Dog dejligt at se så lave priser for en 42" ![]() Edit: Her er et link til panasonic.dk sammenligning Edit 2: 42C10Y er Boxer-godkendt, så gå efter Y-modellen, som det står i en anden kommentar herover. Redigeret af Jørgensen - 16-Oktober-2009 kl. 20:01 |
|
![]() |
|
thsv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2009 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
C10Y har ihvertfald Mpeg-4 og DVB-C i følge Elgiganten, som har tilbud i uge 43 til 4.444,- for P42C10Y. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |