recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung 850 eller 7070 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsamsung 850 eller 7070 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nupo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-August-2006
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: samsung 850 eller 7070 ?
    Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 19:50

Hej.........

Efter noget tids kiggeri efter 2 nye fladskærme har vi valgt ue32b7070 til spisestuen , som vi er utrolige glade for. vi kommer fra LE26b72 og LE40b72 ( mener jeg de hed). Er godt klar over den nye skærm nok ikke giver det mest korrekte billede ifølge billede nørder , men vi er glade for det meget skarpe billede.

Til stuen har vi lige modtaget PS50b855 og jeg opdager at det er brugt og ringer til den tidligere ejere for at høre hvorfor han har sendt det retur. Han fortæller at det lavede støj og samsung´s tekniker var ude og rep det men han var ikke tilfreds og sendte det så retur. Ringer til forhandler som undskylder mange gange og vil få en fragtmand til at afhente det igen.

Nu står det så i min stue og ja jeg kan godt høre det brummer lidt. Nu er mit spørgsmål så , skal jeg ha et nyt 855 eller skal jeg ha et UE46b7070 eller måske 8050 ??

Gider ikke rigtigt ha bøvl med støj fra 855 , men vil gerne prøve at ha et plasma. Vores 7070 i spisestuen er vi glade for og det er kun til tv fra yousee , vil vi blive lige så glade for et 46" til bluray/DVD , tv samt lidt playstation/wii ????

Et par gode råd modtaget meget gerne.........

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 20:20

Ingen tvivl om,at billedet er kalrt bedst på 855. Men hvis den højfrekvente lyd fra strømforsyningen er for belastende, må i desværre tænke i andre baner. Samsung har ganske enkelt IKKE en løsning - og en ombytning kan faktisk gå hen og blive værre.

8050 er OK , - men altså ikke helt på højde med 855 mht rå billedkvalitet. 

Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu