|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
john jensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 11:13 |
|
Jeg vil lige høre om der er nogle af jer som kan hjælpe mig. Hvordan kan jeg
få gjort min blu ray afspiller kodefri, så den kan tage mine reglion 1 kodede DVD. Redigeret af john jensen - 22-Oktober-2009 kl. 11:30 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Har du spurgt hos forhandleren? Og velkommen til recordere |
||
![]() |
||
john jensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Har købt den på nettet og ved ikke om de kan eller vil hjælpe
mig.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
|
Ellers prøv at høre Laserdisken.dk om de kan gøre den kodefri for dig.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Det kan også være Sparshop kan hjælpe dig...
![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay det prøver jeg. Har solgt min pioneer DV668AV til min lillebror, den
var jeg rigtig glad for. Måske er det billiger at købe den tilbage ![]() |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Sparshop leverer alle deres afspillere kodefri på DVD-delen, så der koster nok ikke så meget... Der kommer selvfølgelig lidt fragt oveni, hvis ikke du bor tæt på enten den eller laserdiskens butik. ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg bor på øen i søen=Bornholm men kan måske tage den med til
Laserdisken i københavn næste gang jeg skal over.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja ring til dem og lav en aftale, så de kan lave det mens du er i hovedstaden
![]() |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
|
Prøv et tjekke den her ud! http://www.pioneerfaq.info/
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |