|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 08:42 |
Skal have nyt til soveværelset og ved ikke om jeg skal købe et 50 tommer plasma eller en projekter.. Har en stor hvid væg så rammerne er der til en projekter ( hvor langt skal man ligge fra væggen ? ) Forslag er velkommen.. Budget 7000 kr +/- |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Er budgettet på 7000 kr. både til projektor og lærred? For så får du ikke meget projektor og lærred med det budget. Man skal aldrig undervurdere lærredet så med det budget ville jeg købe en fladskærm. En Panasonic 50" X10 er klart den bedste skærm i den prisklasse. /Halsted |
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Nej for projekter. Da jeg i starten "kan" bruge væggen...
|
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
Nap en flad.. Der er mange ulemper ved en projektor:
-Rummet skal være helt mørklagt for at få en ordentlig kvalitet. -De fleste projektorer støjer lidt for meget efter min smag og så især hvis den skal sidde i soeværelset. -Der er som regel ingen tuner-del. Køb en 50" X10, det vil helt klart være den bedste løsning indenfor det budget du har og skulle osse være stort nok til soveværelset ![]() |
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
Eller PQ6000 er jo osse en mulighed
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Jeg har et 50" Plasma og en projektor. Jeg kan slet ikke holde ud at se film på det "lille" 50", efter jeg fik projektoren. Så, jeg ville vælge projektoren. |
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Soveværelset er ikke til Projektor eller TV efter min
mening. Næh, med 7000 på lommen til soveværelset, skulle du da hellere investere i gabestok og håndjern, hehe ![]() ![]() Redigeret af goAMinD - 23-Oktober-2009 kl. 14:13 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Hvis vi ser bort fra, at det nok støver mere i et soveværelse, hvor der så skal stå en projektor med behov for afkøling.
![]() hifi-klubben har pt. laveste pris, kr. 5.470, hvis man er medlem. For måneder tilbage har prisen endda været under kr. 5.000,-, men jeg har glemt hvor. Alt om Data, se artiklens side 6, der måske ikke ligefrem er et rigtigt audio/video-magasin, giver Optoma HD65 pæne ord med på vejen. Det ser ud til, at det meste af artiklen fra bladet er med. Her er et link til pricerunner.dk med lærreder under kr. 2.500,-. Jeg har ingen anelse om kvaliteten, men hvis øjnene i forvejen er halvt lukkede, borger det vel for meget. ![]() Lige i et soveværelse ville jeg dog foretrække et almindeligt tv. Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 25-Oktober-2009 kl. 12:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |