|
Ipod nano 8gb |
Besvar |
Forfatter | |
JanneN
Ny bruger Oprettet: 09-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Emne: Ipod nano 8gb Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 14:05 |
Jeg har fået mig en ipod nano 8gb, og prøver at finde ud af alle funtionerne i den. Jeg skal primært anvende den til lydbøger. Det er også lykkedes mig at få lagt noget over, dog kun en cd ad gangen. Er der nogle der ved hvordan jeg får flere ind? Det er ligesom om de overskriver. Jeg tænker det er pga at de overskriver hinanden fordi de hedder det samme. Ved nogle måske hvordan jeg ændre titel? |
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 14:24 |
Inde i iTunes vælger du hvilke spillelister du vil sync'e med din iPod (når din iPod er tilsluttet). Du kan f.eks. lave en ny spilleliste hvori du har dine lydbøger liggende - træk dem over i den. Så kommer de over næste gang du tilslutter din iPod.
Ellers er der masser af hjælp at hente hos Apple: http://support.apple.com/kb/HT1351?viewlocale=da_DK Redigeret af Lightyear - 23-Oktober-2009 kl. 14:26 |
|
JanneN
Ny bruger Oprettet: 09-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 23-Oktober-2009 kl. 19:14 |
Super, det har jeg afprøvet og fundet ud af nu. Men jeg har stadig problemer med at få lagt flere ind ad gangen. Den vil kun tage en, og hvis jeg så prøver med en mere, så overskriver den CD´en som ligger i forvejen. Hvordan mon man så gør det? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |