|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Jean ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 14:36 |
|
Hej! Der står følgende: Kilde: Ja, tak, men er det MPEG2 og MPEG4, eller kun MPEG2... Nogen der kan hjælpe? |
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
Den har ikke Mpeg-4. Det sidste bogstav skal bestå af H, hvilket de fleste nyere Philips modeller består af idag.
|
||
![]() |
||
Jean ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Kan du finde det på skrift, så at sige...?
Jeg tror dig skam, men jeg skal lige overbevise et familiemedlem, som tror han vil kunne se alle gratiskanaler med sit TV efter 1. november. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mailnotice sat på...
![]() |
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
Nu blev ovenstående Tv produceret før man sådan for alvor begyndte at snakke, ellers sådan rigtig vidste hvad MPEG-4 var, og hvilken betydning det havde, og før det blev udbredt iblandt nye skærme. Samtidig vidste man på daværende tidspunkt ikke, hvem som skulle være Gatekeeper, og om denne udbyder (Boxer) ville benytte sig af MPEG-4. På daværende tidspunkt, havde MPEG-4 heller ikke rigtig nogen betydning, ligesom det har idag.
Det er derfor du slet ikke finder noget info om MPEG-4 på den nævnte Philips-skærm. Produktbladet er jo lavet samtidig med skærmens indtog på markedet. Jeg tror derfor ikke rigtig man sådan kan få det på skrift, men kun som her, via folk, f.eks. på et forum, som kan bekræfte, at Tv'et ikke understøtter Mpeg-4. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Èn af måderne han kan teste, om hans Tv har MPEG-4 eller ej, er at lave en ny komplet kanalsøgning over DVB-T nettet, og hvis Canal 9 dukker op, er Tv'et udstyret med MPEG-4, hvis ikke, er det højst sansynligt fordi det kun er med MPEG-2. Canal 9 er nemlig gratis frem til 31. Oktober, og kører med MPEG-4.
Redigeret af vasif - 25-Oktober-2009 kl. 16:34 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm, er du helt sikkert på det? :) Min bedstefar har fået nyt TV, og det er helt sikkert med MPEG4, men der finder jeg ingen af Boxers kanaler... jeg finder kun gratiskanalerne. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Det kommer vel an på en prøve ![]() om der skulle være mpeg4 tuner i. med mindre han kan modtage canal 9, det er ikke alle som kan det Redigeret af xcardman - 25-Oktober-2009 kl. 16:27 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har lige søgt på mit eget TV med MPEG2-tuner i..., den finder 15 kanaler... de 5 gratis kommer først, og derefter, 10 betalingskanaler... som jeg ikke kan se nogen af.... jeg kan se navnene, og udsendelsen der sendes, men der kommer intet billede. Vi må se til 1. november på min bekendtes TV... han får sig en negativ overraskelse, men bare jeg får ret... |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
så kan han lære det
![]() Men han kan jo stadig se dr1-2 og tv2 Redigeret af xcardman - 25-Oktober-2009 kl. 16:36 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Lige en rettelse fra mig. Kanalen er gratis frem til 31. Oktober, og kræver i denne periode ikke Boxer-tv, kun et Tv eller en digital boks med indbygget Mpeg-4 tuner. Ja, det er jeg ganske sikker på:) Din bedstefar burde kunne modtage Canal 9, men der kan være forhold som gør, at det kan drille lidt. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, hvis jeg har ret, så kan han lære det... Ja, han kan sagtens se DR1, DR2 og TV2, men han glæder sig meget til DR HD (hvilket jeg også gør), men han kommer, ligesom jeg, ikke til at se den kanal uden at gøre en investering fra 1. november. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |