|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2009 kl. 23:19 |
|
Jeg ser at tdc skriver: Når du ikke ser tv, kan du surfe på hele båndbredden op til 10 Mbit/s. Når du ser tv, falder bredbåndshastigheden. Hvert tv der er i brug, fylder op til 3,8 Mbit/s., ser du en HD kanal falder hastigheden med op til 8 Mbit/s. Jeg ville gerne høre om der er nogen som har personlig erfaring med hvor god kvaliteten er ? Kommer man ud for "buffering - please wait" syndromet hvis man bruger internettet samtidig med tv? Hvis man vil have 10mbit, er det så bedst at bestille 20mbit, fordi tv'et spiser det meste? |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
TDC TV og YouSee er to forskellige ting.
Din tråd omtaler YouSee, og dit indlæg citerer noget fra TDC TV, så måske du skulle erstatter YouSee med TDC TV i din overskrift. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja din tråd omhandler TRIO fra TDC. Havde selv kig på muligheden da TDC gav mig et "godt tilbud" med 20 kr mere i md oven i bredbånd. Men da jeg undersøgte tilbuddet, viste det sig at blive omkring 170 kr ekstra pr md.
![]() |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Du har desværre valgt forkert forum. Dette forum handler hverken om TDC eller YouSee! Du skulle have valgt det forum der hedder IP TV. Der vil du kunne finde tråde der behandler TDC TV. I øvrigt er det slet ikke sikkert at TDC kan levere de hastigheder, du forestiller dig. Har du prøvet at indtaste dit telefonnummer i et felt på denne side? Hvis du kan få TDC TV, vil jeg anbefale dig at snakke med en TDC-butik eller kundeservice og spørge grundigt ind til hvilke hastigheder de kan tilbyde dig og garantere dig. |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
Kermode ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 221 |
![]() |
|
Nej, fordi jeg spørger om YouSee. Telia skriver det samme (og YouSee ejes af TDC) - hvor skulle jeg vide fra det "er noget andet" i sær når de alle sælger tv+bredbånd. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej den omhandler yousee, jeg er ligeglad med trio |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok, undskyld omhandler "IP TV" forummet også YouSee? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nå, jeg prøver forumet Kabel-TV - så må vi se om det er bedre.
|
||
![]() |
||
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
|
Det kan godt være du spørger til Yousee, men det er ikke et relevant spørgsmål...
Grunden til, at TDC og Telia skriver som de gør er, at de leverer tv via dit bredbånd og derfor påvirker dit internetforbrug dit tv-signal - Yousee leverer tv via kabel og dit internetforbrug påvirker ikke dit tv-signal. |
||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
||
![]() |
||
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
|
Nej, Yousee leverer ikke IP tv...!! |
||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
IP tv leveres af TDC, kabel-tv (DVB-C) leveres af yousee, som er et datterselskab af TDC.
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det virkede ellers bare ret ens for slut brugeren (IPTV/DVB-C) det ser ud til at kræve samme hardware mpeg decodere etc etc. Men tak for det. Redigeret af Kermode - 28-Oktober-2009 kl. 18:28 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |