|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 13:07 |
Som I kan se på billedet, så er der ikke mulighed for at "Sleepe". Nogle der har et forslag til hvorfor ? Jeg har reformateret for nylig, og der er visse opdateringer, som ikke er kørt via Windows update pga manglende kompatibilitet med min pc.
|
|
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Undersøg om BIOS er sat til at understøtte ACPI S3 power state.
Hvis den ikke allerede står til at undersøtte S3, så kan det være, at Windows skal geninstalleres bagefter. Det kan også være problemer med grafikkortet, hvis de korrekte drivere ikke er installeret. Evt. kan det være dette problem i Vista. |
|
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
|
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
Ok tak for inputtet. Grafikkort driver er endnu ikke installeret korrekt, så den bruger standard VGA driver, hvilket nu virker fint nok. mht til dit link, så fortæller det også at man skal bruge den sidste service pack. Som nævnt har jeg store problemer med at køre Windows update, da der kommer blå skærm ved opstart og derfor starter windows repair op og ruller alle opdateringer tilbage. Dell hverken kan eller vil hjælpe. Og hos Microsoft er der heller ikke rigtig noget at komme efter, da det er OEM version.
|
|
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |