|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2009 kl. 13:58 |
Findes der media server software (det må gerne være kommercielt), som kan bruges til at afspille BD-skiver?
Media Portal (gratis) kan bruges sammen med PowerDVD, dog med lidt roden rundt. Findes der andre muligheder? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Hvis du vil have alle mulighederne fra Blu-ray, så kræver det ekstern software i forhold til selve MedieCentret (Windows Media Center, Mediaportal, DVBViewer etc.). Det er kun afspillere som PowerDVD og Arcsoft TMT som kan afspille Blu-ray skiver med menuer. MediaPortal kan (med MovingPictures) afspille selve hovedfilmen uden problemer. Du kan dog ikke vælge undertekster. MPC-HC kan også afspille hovedfilmen, her har du mulighed for at vælge undertekst- og audiosprog. Der findes ikke nogen integrerede løsninger hvor du direkte i din HTPC-software kan afspille Blu-ray, desværre. En alternativ løsning (den jeg bruger) er at rippe skiverne til disk i fx .mkv format. Du får stadig ikke menuer osv. med, men jeg kan afspille dem i MediaPortal og vælge de rigtige lydformater og undertekster. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg benytter 7MC med Arcsoft TMT, My Movies 3.0.... Det er lækkert...Og integreret.
![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Patriarken - 26-Oktober-2009 kl. 14:51 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
TueT ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Hvordan fungere det Patriarken?
Er det software du omtaler bygget til formålet, eller skal der tweakes?
Findes der en guide eller torturial?
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
TueT ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Har nu sel fundet svaret. Det er bare at installere TMT. Den klarer det hele - det er nemt!
Blot til info.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |