|
Anmeldelse af DVB-T modt. Triax T-HD 409 |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 00:09 |
||
Har du spørgsmål til anmeldelsen? Redigeret af Lars - 29-Oktober-2009 kl. 00:27 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
kraen
Ny bruger Oprettet: 01-Maj-2005 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den lyder meget lækker. Spørgsmål:
1) Jeg har læst at den skulle kunne styres af B&O fjernbetjening - hvor godt virker det mon? 2) Hvor kan man købe den - jeg vil gerne købe den UDEN boxer abonnoment. |
|||
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 844 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det overasker mig meget, at du ikke har bemærket, at det IKKE er muligt automatisk at forlænge sluttidspunktet på en optagelse fra EPG ved - men selvfølgelig kan det være mig som har læst forkert, de steder jeg har læst om modtageren
|
|||
Viktor
Bruger Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fin gennemgang. 1) Er der nogen form for støj fra produktet? 2) Kan man optage 2 programmer samtidigt? /Viktor |
|||
kbh4
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej,
Viktor: Nej, der er ingen blæsere i Triax'en - du kan kun høre den eksterne harddisk (hvis du bruger sådan en). Nej, du kan kun optage ét program ad gangen. Der findes en lang tråd med forskellige brugeres erfaringer her: Triax 409 tråd. -Kent |
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, den kan kun optage et program ad gangen. Jeg har tilføjet dette afsnit til anmeldelsen:
/Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
meltofte
Bruger Oprettet: 17-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Et par spørgsmål: 1) Hvis man timer via EPG, kan man så rykke start og sluttidspunkt? Jeg tør i hvert fald aldrig stole på at DR eller TV2 overholder de anoncerede tider. 2) Virker optagelse og afspilning af DVB-undertekster? Thomas |
|||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er ikke noget jeg har hæftet mig ved. Det fungerer på denne måde: Apparatet har en timer, som egentlig blot er en liste over de ting der skal optages. Kanal, dato, starttidspunkt og sluttidspunkt. Når man beder den optage et program via EPG'en, så opretter den egentlig blot en ny event i timer-listen. De elementer der er i timer-listen kan redigeres, så man evt. kan rette tidspunkterne. Der er ingen forskel på de events man selv opretter, og dem der er oprettet inde fra EPG. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, se ovenfor.
Ja. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er ikke inde i B&O styringen, men jeg forestiller mig at den konfigures som en ekstern boks eksempelvis SAT. Så når man trykker på SAT knappen, så er det den eksterne boks man styrer istedet. Og volume mv. er så fortsat TV'ets egen volume knap.
Har bl.a. set den her (bladr ned til Boxer/Triax reklamen) /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
meltofte
Bruger Oprettet: 17-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og lige et spørgsmål mere: Jeg vil gerne af og til kunne optage fra Triaxen på min Sony RDR-HX910 via scart. Det har jeg forsøgt med Digiality T500 CX, men det virker ikke godt. For det første virker Sync Rec ikke (der bliver åbenbart ikke sendt det rigtige signal fra Digialityen, når den starter i timer-mode). For det andet bliver DVB-undertekster ikke sendt med i timer-mode (det gør de, når man tænder normalt). Mit spørgsmål er så, om disse ting virker med Triaxen. I det mindste det med underteksterne. Thomas |
|||
vang42
Junior bruger Oprettet: 02-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du skriver at man kan bruge TV'ets egen tekst TV fremviser.
Virker dette også hvis man bruger en HDMI forbindelse, eller kun ved scart? Jeg har købt en boks, men ikke sat den til endnu, og vil meget nødig undvære TV'ets egen tekst TV, som lyder til at være meget mere brugervenligt end boksens. Men jeg kan vel kable den både med HDMI og scart, og så nøjes med at bruge HDMI hvis jeg vil se noget i HD kvalitet. Er dette rigtigt forstået? |
|||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |