|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2009 kl. 16:58 |
Hej, jeg har købt en LG 22LH2000 i aften og i 2 dage har jeg scannet kanalerne igen, og fandt 206 kanaler inkl. TV og Radio... + 40 analoger. Men.. jeg kan ikke se Kanal6... alt andet er der, også dem krypteret. På mit Pana er der ikke problemer og 6'eren er der... og på LG er der også i "analog", men ikke som digital. Der er DVB C/T MPEG4 i denne model... og alle Yousee kanaler er OK i digiral og analog... (minus 6'eren) Hvordan kan jeg lave en manuel søgning.. Kanal6..? LG support har åbnet en sag om det her. Jeg kan ikke taste frekvens 639.25 ... fordi der er 6 ciffre i LG søgning felt og uden komma. Jeg kan kun teste XXXXXX khz Hjælp tak.. Mvh Mvh Redigeret af bimbobo - 30-Oktober-2009 kl. 17:00 |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
639.25 MHz = 639250 kHz. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
Jeg prøvede i går.. "no signal found". Yousee support bad om det samme, så LG... intet held. Der må være en anden kanal så tæt på, at den "konflikter" med Kanal 6 Mvh
|
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |