|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
esbeningemann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 01-November-2009 kl. 22:03 |
||
Hej derude.
Jeg er på rimelig bar bund hvad der angår højtalere, forstærkere og nærmest alt andet hifi udstyr. Men.. Jeg vil gerne ha et sæt Stereo højtalere til min computer. Men jeg ved ikke hvad for nogle jeg skal købe. Da jeg ikke er den store lydfreak og vil ha at alt skal være det bedste af det bedste så behøver de ikke være sindsygt gode, men alligvel ikke sådan noget plastic BS. En af mine vennner har de argon her: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/systemer/argo n_7350a_hoejttalersystem_hvid.htm fra hifiklubben og de spiller meget godt synes jeg og det er nok også den prisklasse vi ligger i. gider ikke gi meget mere end 2000 da det er rimelig mange penge for mig da jeg ikke går så meget op i det. i forvejen har jeg 2 gamle B&W 8Ohms gulvhøjtalere men har ikke nogen forstærker og når jeg kigger på hvad de koster er de en del dyere end sådan et sæt som det ovenover. Håber jeg kan få lidt hjælp :) - Esben |
|||
![]() |
|||
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() |
||
Hej
Jeg har for nylig investeret i et par ESI Near04 til samme formål, og synes de lyder fantastisk godt. De er aktive så man ikke skal tænke på forstærkning. 04.html">Link Vil dog anbefale at du tager forbi (fx i Aage, ved ikke hvad hifiklubben tilbyder af aktive højttalere), og lytter til lidt forskelligt. Aage i København har et stort udvalgt sat op så man kan lytte på dem. |
|||
![]() |
|||
cableman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Hej,
Hvis du synes Argon 7350 er lidt stor er det muligt at købe den i en mindre udgave. - Argon 7340. Derudover vil jeg anbefale dig at kigge på AudioPro, de har lavet en lille og velspillende aktiv højttaler. Addon One.. Med venlig hilsen Claus |
|||
![]() |
|||
esbeningemann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
||
Tak for svarene.
De ser fede ud! Og jeg har også kun gode erfaringer med aage, det er lige prisklassen så jeg vil da lige holde dem i hovedet mens jeg kigger vidre. tak!
Jeg kan sgu ikke rigtig finde et sted de sælger lige præcis addon one i århus eller på nettet fra DK. Har du et link? - Esben |
|||
![]() |
|||
cableman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Hej Esben,
Her er link til AudioPro højttalerne http://www.cableman.dk/product.asp?product=3693 |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
||
Hvis du bor i Århus, så gå da ind til Musikhuset Aage Jensen og hør deres højttalere. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Fedt tak! Jeg kigger vidre men beholder dem i hovedet ligesom overstående.
Det gør jeg også så snart jeg har tid. Men jeg skal lige ha skrabet 2.000 kr sammen først :D - Esben |
|||
![]() |
|||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
||
Hej.. Hvis jeg havde 2000 kr. til et par pc højtaler vil jeg købe Razer MAKO |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |