|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jbose ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 02-November-2009 kl. 19:18 |
Når jeg forsøger at afspille filer via netværket på min Samsung UE40B7070 får jeg fejlmeldingen "denne filtype understøttes ikke". Jeg har installeret softwaren fra den medfølgende CD samt aktiveret DLNA serveren. Samsungen finder fint min PC via USB dongle og jeg kan uden problemer manøvrere rundt i mine delte mapper og filer. Men når jeg forsøger at aktivere en fil (wma, mp3 eller jpg) fås ovennævnte error. Er der nogen der har kendskab til dette problem? Vh Jesper |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Kan denne vejledning fra Samsung bruges til noget?
|
|
![]() |
|
jbose ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Ikke rigtigt. Der står jo blot hvad man skal gøre - og det har jeg gjort. Jeg kan jo fint se mappe- og filnavne, men kan ikke åbne dem pga af manglende filunderstøttelse??? Meeget mærkeligt. /Jesper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |