recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Backup: Mac OS X til Windows Server
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBackup: Mac OS X til Windows Server

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Emne: Backup: Mac OS X til Windows Server
    Sendt: 04-November-2009 kl. 12:49

Igår fik vi (endeligt) den første Mac indenfor døren i husstanden og nu venter jeg blot på at modtage min Macbook.

Mit første "problem" i den forstand er backup af vores filer. Jeg har en Windows maskine stående som Server (kører bare almindeligt Vista Bussiness). Indtil nu har jeg bare kørt et batch script når jeg lukker computeren ned som så sørgede for at sikkerhedskopiere via Microsofts SyncToy 2.0.
Dette kan jeg jo ikke rigtigt gøre i OS X.

Jeg tænkte derfor om der var andre der kendte en smart måde at kunne sikkerhedskopiere (helst forholdsvist automatisk) fra en Mac til en Windows maskine.
Jeg vil have filerne kopieret over som filer, og ikke som et disc-image.

Håber der er nogen der har et forslag. Spørgsmålet er så om det overhovedet kan lade sig gøre, eller om det i sidste ende bliver et rigtigt dårlig blandingsprodukt. Min Windows server er et krav, da jeg bruger MediaPortal til at se TV via diverse klienter via den.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2009 kl. 14:17
Ja Crashplan:
http://www3.crashplan.com/consumer/index.html

Du kender vel Timemachine og har valgt ikke at bruge det.

Redigeret af Brixen - 04-November-2009 kl. 14:22
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu