|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() Sendt: 04-November-2009 kl. 12:49 |
Igår fik vi (endeligt) den første Mac indenfor døren i husstanden og nu venter jeg blot på at modtage min Macbook. Mit første "problem" i den forstand er backup af vores filer. Jeg har en Windows maskine stående som Server (kører bare almindeligt Vista Bussiness). Indtil nu har jeg bare kørt et batch script når jeg lukker computeren ned som så sørgede for at sikkerhedskopiere via Microsofts SyncToy 2.0. Jeg tænkte derfor om der var andre der kendte en smart måde at kunne sikkerhedskopiere (helst forholdsvist automatisk) fra en Mac til en Windows maskine. Håber der er nogen der har et forslag. Spørgsmålet er så om det overhovedet kan lade sig gøre, eller om det i sidste ende bliver et rigtigt dårlig blandingsprodukt. Min Windows server er et krav, da jeg bruger MediaPortal til at se TV via diverse klienter via den. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Ja Crashplan:
http://www3.crashplan.com/consumer/index.html Du kender vel Timemachine og har valgt ikke at bruge det. Redigeret af Brixen - 04-November-2009 kl. 14:22 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |