recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forviring omkring mpeg4 tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForviring omkring mpeg4 tuner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Yegermister Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2009
Status: Offline
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Emne: Forviring omkring mpeg4 tuner
    Sendt: 04-November-2009 kl. 18:22
Hey folkens.

Sidste år var vi ude at købe nyt TV til svigermekanikken. De fik sig et Philips 42PFL7423 (eller 33 til sidst, jeg er faktisk ikke sikker, da jeg ikke lige kan finde hvilken af de to det er). Problemet er bare dette, at da vi købte tv'et lovede de, i expert, at der skulle være mpeg4 tuner i. Perfekt, intet problem! For at være sikker læste jeg også lige manualen da vi kom hjem, og der står også ganske fint: MPEG4-udsendelseer understøttede. JAmen så bliver det jo ikke meget bedre.

Problemet er så bare at vi desværre kun kan finde billede på dr1,2 og tv2 nu. Ved de nye kanaler får jeg bare besked om at: Ikke understøttet videoformat

Da jeg så tjekker Philip hjemmeside http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?scy=DK&slg=DAN&sct=LCD_EXTRA_LARGE_GT40_SU&cat=FLAT_TV_CA&session=20091104121111_62.198.112.196&grp=TV_GR&ctn=42PFL7423D/12&mid=Link_ProductInformation&hlt=Link_ProductInformation og læser produkt informationen ser det heller ikke ud til at TV'et er udstyret med en mpeg4 tuner (tjekkede også den anden version, og det fremgik heller ikke under produktinformationen)

Spørgsmåltet er så: Er det mig der er en kegle og gør noget forkert, eller er vi simpelthen bare blevet snydt?

Mvg
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 13:27

Prøv at spørge i forretningen hvor du købte TV'et??

mvh Christian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu