recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee fuld pakken for en kort stund???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee fuld pakken for en kort stund???

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Memken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-August-2007
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee fuld pakken for en kort stund???
    Sendt: 05-November-2009 kl. 22:30
Hej alle.

Jeg har købt et Sony 40w5500 her i mandags, er virkelig glad for mit køb fik det til 6.499 kr i det nye sonycenter ude i Hundige. Det er et super Tv synes jeg!

Nå men til mit spørgsmål:

Til min store overraskelse kunne jeg modtage alle kanalerne, som findes i yousees "fuld pakken" da jeg lave en fuldkanal søgning i mandags på tv'et - jeg har nemlig kun grundpakken hos yousee. Men her til aften er fuld pakke desværre forsvundet har mit tv... kan dog stadigvæk modtage 6'eren som ligger i mellempakken???

Det er selvfølgelig på sin plads, at jeg ikke kan modtage fuld pakken når ikke betaler for den! -ingen tvivl om det...

Men jeg er bare nysgerrig hvad der forårsagede dette? og hvorfor jeg stadigvæk kan modtage 6'eren?

Håber en venlig sjæl kan løse et sikkert simpelt spørgsmål for mig?
Til top
blaster25DK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-November-2009
Sted: Danmark
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 13:36
Hej

Jeg kan ikke løse dit problem, men jeg oplever det samme. Jeg har den fulde pakke fra min antenneforening, men det er åbenbart ikke nok.

En ny søgning giver ingen forskel.

Jeg må nok bare affinde mig med kun at have grundpakken digitalt.

Redigeret af blaster25DK - 06-November-2009 kl. 13:36
Til top
Memken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 18:04
Underligt - men det skal du da ikke affinde dig med? 
Til top
blaster25DK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-November-2009
Sted: Danmark
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 18:43
Nej det er sandt nok. Men skal lige have fundet ud af om det er fejl, eller om grunden er en teknisk udfordring fordi at vores fuldpakke ikke er magen til yousee's fuldpakke.

Redigeret af blaster25DK - 06-November-2009 kl. 18:44
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af blaster25DK blaster25DK skrev:

Hej

Jeg kan ikke løse dit problem, men jeg oplever det samme. Jeg har den fulde pakke fra min antenneforening, men det er åbenbart ikke nok.

En ny søgning giver ingen forskel.

Jeg må nok bare affinde mig med kun at have grundpakken digitalt.

Nej det skal du da ikke affinde dig medAngry, men måske du lider under samme "fejl" som jeg gør i Haslev, hvor vi overgik til YouSee for en måneds tid siden.
Det viser sig at antenneforeningen skal melde ind hvilke pakker de enkelte medlemmer har valgt, FØR der bliver åbnet for de valgte kanaler, dog kan det forekomme at man får alle kanaler i en periode, men eksempelvis start forfra virker ikke før antenneforeningen har meldt ens valg.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af Memken Memken skrev:

Hej alle.

Jeg har købt et Sony 40w5500 her i mandags, er virkelig glad for mit køb fik det til 6.499 kr i det nye sonycenter ude i Hundige. Det er et super Tv synes jeg!

Nå men til mit spørgsmål:

Til min store overraskelse kunne jeg modtage alle kanalerne, som findes i yousees "fuld pakken" da jeg lave en fuldkanal søgning i mandags på tv'et - jeg har nemlig kun grundpakken hos yousee. Men her til aften er fuld pakke desværre forsvundet har mit tv... kan dog stadigvæk modtage 6'eren som ligger i mellempakken???

Det er selvfølgelig på sin plads, at jeg ikke kan modtage fuld pakken når ikke betaler for den! -ingen tvivl om det...

Men jeg er bare nysgerrig hvad der forårsagede dette? og hvorfor jeg stadigvæk kan modtage 6'eren?

Håber en venlig sjæl kan løse et sikkert simpelt spørgsmål for mig?

I onsdags lavede YS en kanalomlægning, og først i den forbindelse, blev det muligt at begrænse de digitale kanaler til den faktiske kanalpakke. Så nul mere fuldpakke til folk med GP/MP ;)

Redigeret af Plex - 06-November-2009 kl. 21:01
Til top
Memken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2009 kl. 21:35
Hej Plex

Tak for dit svar...

Jeg var af den opfattelse at det hvad noget at gøre med nogle filtre som sad et sted????
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2009 kl. 08:59

Hej Plex

Tak for dit svar...

Jeg var af den opfattelse at det hvad noget at gøre med nogle filtre som sad et sted????

Det har du ret i, men før var de fleste qam'er tilgængelige nede i gp/mp - det var jo fint nok, så længe de var kodet. Nu har YS jo indført Clear, så man ikke skal have kort, for at se de normale programmer i den respektive pakke man har...

Til top
Memken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2009 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af Plex Plex skrev:

Hej Plex

Tak for dit svar...

Det har du ret i, men før var de fleste qam'er tilgængelige nede i gp/mp - det var jo fint nok, så længe de var kodet. Nu har YS jo indført Clear, så man ikke skal have kort, for at se de normale programmer i den respektive pakke man har...

Hej Plex.

Jeg har lidt svært ved at forstå hvad præcist det er du mener?
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2009 kl. 22:32

Oprindeligt skrevet af Plex Plex skrev:

Hej Plex

Tak for dit svar...

Hej Plex.

Jeg har lidt svært ved at forstå hvad præcist det er du mener?

Det behøver du vel heller ikke bekymre dig så meget over - du får hvad du betaler for Wink

Til top
Memken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2009 kl. 17:29
Åbentbart ikke - har jo 6'eren og har lige opdaget Nickelodeon som ligger i fuldpakken??? 
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2009 kl. 18:16

Åbentbart ikke - har jo 6'eren og har lige opdaget Nickelodeon som ligger i fuldpakken??? 

Hvilket netværksnummer bruger du - 150/151?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu