|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() Sendt: 06-November-2009 kl. 08:36 |
Hej
Jeg har ikke haft problemer efter d. 01 nov med mit tv og indbygget dvb-c tuner. Dvs. indtil igår hvor en række kanaler bl.a. zulu, kanal 5, animal planet m.m. forlangte at jeg indsatte mit smartcard???
Er det en fejl hos Yousee, skal jeg indlæse kanalerne igen - var der andre der oplevet det igår....
![]() |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
YouSee tilbyder nu kunder med mellempakken, at de kan vælge kanaler fra fuldpakken som favoritkanaler. Det betyder, at kanalerne fra fuldpakken ligger dobbelt: En ukrypteret version udsendt i det frekvensområde, som kun er tilgængeligt for fuldpakkekunder samt en krypteret version, som kræver programkort med enten fuldpakke eller abonnemet på kanalen via favoritpakken. Du forsøger givetvis at se den krypterede version og det virker ikke uden kort. Den ukrypterede version burde du så have liggende et andet sted i listen. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() |
Ok, men det har jo virket indtil igår (har fuldpakke) - skal jeg så indlæse alle kanalerne igen på min dvb-c tuner...
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Jeg tror simpelthen YouSee satte krypteringen i gang på favorit-versionerne i går og derfor oplever du pludselig problemer.
På mit Sony-tv, hvor jeg ikke har lavet ny søgning, var det favorit-versionerne, der lå på de "gamle" kanalpladser mens de ukrypterede versioner var fundet og lå nederst i listen. Da jeg har programkort er oplevede jeg ingen forskel, men ved at pille kortet ud kunne jeg konstatere, at det kun var de nye versioner, der fungerer uden kort. Jeg har så for alle tilfældes skyld flyttet de ukrypterede versioner ned på de "rigtige" pladser.'
Hvis din DVB-C tuner ikke har fundet de ukrypterede versioner, så skal der nok en ny kanalsøgning til. Redigeret af dkscan - 06-November-2009 kl. 11:39 |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, jeg prøver en ny kanalsøgning - tak for input
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |