recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning for Creative Zen V Plus :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErstatning for Creative Zen V Plus :(

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Emne: Erstatning for Creative Zen V Plus :(
    Sendt: 08-November-2009 kl. 16:30
Min kære 4 år gamle Creative Zen V Plus er død - eller dvs. skærmen er, og selvom jeg nogenlunde kan navigere menuerne uden skærm, er det på tide at få en ny!

Jeg har følgende krav:

- Der skal være FM Radio
- Jeg vil kunne overføre musik med afspilleren som datalager! (jeg gider ikke være tvunget til f.eks. itunes).
- Jeg løber en del, og jeg har været glad for at det har været fysiske knapper på min Zen da jeg kan skifte nummer uden at kigge og selvom jeg sveder (Ipod Touch er altså udelukket).
- Størrelse er egentlig ikke nogen faktor, alt over 2GB er rigeligt.
- Prisniveau, tja, jeg vil ikke spare for at spare men jeg har nok en grænse ved de 1000kr ca.

Jeg har aldrig villet købe en Ipod da de ikke har haft FM radio, den nye Nano generation har dog dette men jeg er i tvivl om jeg vil kunne navigere med hjulet når jeg f.eks. løber (jeg har prøvet en Ipod måske 2 gange så jeg er ikke sikker på hvordan den praktisk fungerer).

Jeg håber nogle af jer har indsigt i markeddet til at kunne hjælpe :)

På forhånd tak!
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2009 kl. 11:57
En god og billig løsning er den nye Sandisk Sansa Clip+. De plejer at kunne holde til lidt af hvert, simpel betjening, ingen iTunes og som noget nyt plads til MicroSD-kort. Der er selvfølgelig også FM-radio.
http://www.itrends.dk/4772/
Til top
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2009 kl. 15:25
Hej Turbonegro

Den ser faktisk ganske interessant ud - selvom skærmen måske ikke ser ud af meget :)

Jeg skal bare vide om den har en ordentlig shuffle/bland-numre-funktion? Min Zen led/lider af at den ved shuffle vælger de samme sange mange gange hvilket kan være trættende i længden :)

Endnu engang - på forhånd tak!
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2009 kl. 20:05
Der må jeg sige fisk. Jeg har ikke haft en dedikeret mp3-afspiller siden jeg begyndte at bruge Sony Walkman mobil, den sidste jeg havde var en Zen Vision:M og den fungerede upåklageligt.
Jeg ved fra dapreview.net at de har været overordentlig glade for forgængeren, der bare hed Clip.
Skærmen kan det som skærmen skal kunne, men hvis du skal se film og billeder er det jo en helt anden snak, jeg havde jo indtryk af at den skulle være stabil, let at betjene, specielt på løbeture, og der er der vel ikke tid til at kigge på skærmen alligevel....Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu