recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Råd og erfaringer ved køb af 23" LCD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRåd og erfaringer ved køb af 23" LCD TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Direkte link til dette indlæg Emne: Råd og erfaringer ved køb af 23" LCD TV
    Sendt: 12-Oktober-2005 kl. 16:09

Hej

Jeg er på udkig efter et 23" LCD TV, og ønsker i den forbindelse evt. råd og erfaringer fra Jer - såvel generelle som model-specifikke. Jeg er studerende og bor på et relativt lille værelse, hvorfor skærmstørrelsen helst ikke må være hverken større eller mindre end de 23 tommer 16:9. Mit budget lyder på ca. 7000-8000 kr. TV'et skal bruges til alm. tv, dvd-afspilning og konsolbrug (PS2). Jeg ønsker et TV, der HD Ready TV, og som enten har en DVI-D og/eller HDMI indgang som minimum.

Jeg har set på følgende modeller:

JVC LT-23B60; JVC LT-23C50; LG RZ-23LZ50; Philips 23PF4310; Philips 23PF5320; SONY KLV-23HR3BS; SONY KLV-L23M1S; SAMSUNG LE-23R51B/LE-23R51BX; PANASONIC TX-23LX50

Er der nogle generelle råd i forbindelse med køb af 23" LCD TV, jeg bør være opmærksom på? Hvilke modeller kan evt. anbefales?

På forhånd mange mange tak for evt. besvarelser - dem vil jeg sætte pris på.

Peter

Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Point: 578
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2005 kl. 10:32

Hej igen

Jeg er efterhånden ladet mig overtale til også at se på 23" LCD TV uden DVI/HDMI-port. For eksempel virker samsungs model på papiret ganske lovende, selvom om jeg dog ikke har set den 'live'. Hvis nogen andre har erfaringer med disse 23" LCD TV skærme, så skriv endelig.

På forhånd tak.

Peter

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2005 kl. 10:43

Hej

Jeg har selv et væsentligt bedre billede på min skærm(PC skærm) med DVI end hvis jeg kører uden !!

Kender dog ikke de skærme du nævner !!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu