recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Omplacering af digitale kanaler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOmplacering af digitale kanaler?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikzki Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Emne: Omplacering af digitale kanaler?
    Sendt: 17-November-2009 kl. 16:28
Hejsa...

Jeg er lige flyttet og har opsagt min YouSeeboks og har nu ComX kabel tv.

Jeg har et Philips 42PFL9732D tv, og jeg har ikke kunne finde andre måder at installere digitale kanaler på, end autoinstallation.
Når installationen er slut, er flere størstedelen af kanalerne placeret højt oppe, feks kanalplads 230, 540, 780 osv. Der er 999 kanalpladser på mit tv, og ifølge hvad jeg har kunne finde i manualen og selv forsøgt mig frem til, er der kun en måde at omplacere kanalerne på.

Nemlig ved at finde oplacer i menuen under kanalinstallation, og starte fra kanalplads 1, og så trykke feks 500 gange frem til en kanal, og derefter trykke 500 gange igen tilbage, for at få kanalen rykket frem til de første kanalpladser!

Jeg har snakket med en venlig dame hos Philips support, som også mener at det er den eneste måde at gører det på... I så fald er det hovedrystende ugennemtænkt lavet af Philips!?

Er der virkelig ikke andre måder at gøre det på?

Venlig hilsen Mikkel...
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2009 kl. 16:31
Jeg kender ikke Philips måde at gøre det på, men prøv at indtaste det kanalnummer, du vil bevæge dig frem til f.eks. 5-0-0 og 0-0-1.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
mikzki Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Februar-2008
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2009 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Jeg kender ikke Philips måde at gøre det på, men prøv at indtaste det kanalnummer, du vil bevæge dig frem til f.eks. 5-0-0 og 0-0-1.

Det vil jeg straks prøve, når jeg kommer hjem. Håber det virker.

I følge Philips support er det den eneste måde?? Det næger jeg bare at tro på... Der må være en enkelt og smart måde/genvej, end at skulle trykke 1500-2000 gange på en knap, bare for at flytte en enkelt kanal LOL 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu