recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skærm til HTPC. Kun billedkvalitet er vigtig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkærm til HTPC. Kun billedkvalitet er vigtig

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flemschu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Emne: Skærm til HTPC. Kun billedkvalitet er vigtig
    Sendt: 17-November-2009 kl. 21:45

Kære forummedlemmer

Var faktisk på vej til at købe en Pana V10, men kom i tvivl og er nu på jagt efter en anden mulighed. Er lidt bekymret for, at jeg vil komme til at betale for en del features, som jeg som htpcbruger ikke vil kunne bruge til noget,  i en ellers meget rost skærm. Overvejer også G 10'eren fra Pana. Hvor meget bruger V 10-ejerne deres THX-funktion ?

Måske leder jeg faktisk efter en lidt ældre skærm, måske sågar en brugt Pioneer kunne komme på tale. Har levet en del år med en lcd og er ret overbevist om, at den "nye" skal være af plasmaafstamning

Jagten går altså efter en skærm, hvor kun billedkvaliteten spiller en rolle. Tunere, netværkshalløj og lyd klares jo af pc'en/recieveren og komponenterne omkring skærmen kan jo udskiftes efter behov.

Som I måske har luret ligger min overligger omkring de 12 kilo og der er derfor et stykke op til en ny pio.

Hvis jeg skal gå efter en brugt Pio (1-2 år gl. med fuld HD), har I så et forslag til model og hvad man skal kigge efter af mulige fejl og mangler ?

På forhånd tak Clap

Flemming
Pioneer PDP-508XD
Marantz 6004
Gallo Adiva front, Gallo Nucleus Micro center og Surround, MPS-150 Gallo Sub.
NVidia Shield TV
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu