|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jbplum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2009 Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 19-November-2009 kl. 12:28 |
Jeg er ved at undersøge interessen for et Fælleskøb af ovennævnte TV, der har fået fabelagtige anmeldelser på flatpanels.dk (http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1255341088).
Interesserede i et Fælleskøb efter nedenstående kriterier kan melde sig i denne tråd. * Totalprisen skal være min. 500 kr. billigere, end hvad man kan finde på nettet blandt danske respekterede forhandlere * Bestilling og betaling skal foregå direkte ved leverandøren * Der skal være et bestillingsvindue på min. 14 dage * Der skal være tale om danske modeller og tilsvarende garanti/service Tilkendegivelser i denne tråd er fuldstændig UFORPLIGTENDE, og skal udelukkende bruges i relation til forhandlinger med mulige leverandører til dette gruppekøb. Kom gerne med forslag til forhandlere, som kunne være mulige leverandører. jbplum Redigeret af jbplum - 19-November-2009 kl. 12:28 |
|
![]() |
|
jbplum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2009 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
bump
|
|
![]() |
|
P-47 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
fladskærmsshoppen.dk
Hvis prisen bliver rigtig er jeg interesseret.
Redigeret af P-47 - 22-November-2009 kl. 17:40 |
|
![]() |
|
Hestbech ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hvis ikke Panasonic v10 her:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=64227&PN=4&title=flleskb-af-samsung-b855 bliver til noget, er jeg interesseret i 46B8050 |
|
![]() |
|
Hestbech ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 6 |
![]() |
*Bump*
-Noget nyt? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er blevet mere interesseret i Samsung PS-50B850 end disse fjernsyn, og da interessen for et Fælleskøb også har været meget begrænset, må vi nok betegne det som dødt...
|
|
![]() |
|
carp8000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Er klart også interesseret i 40 8050! Nogen som ved hvilken forskel der er på billedkvaliteten på 8050 og 8070 (ved godt 8050 er 200 hz og 8070 hz), men har det nogen praktisk betydning? (udover prisen ;-))
|
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() |
Jeg er meget interesseret i det tv i 46". Så endelig et fælleskøb!
|
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() |
Men det skal være inden jul. For jeg står og skal ud og købe det nu.
|
|
![]() |
|
jeppejuhl ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg er også klar hvis det bliver til noget! Lad os få det fælleskøb op at stå!
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm... måske er interessen ikke så stor alligevel. Jeg køber det mandag, så fælleskøbet vil nok komme for sent.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |