recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Mod - Jeg fatter minus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD TV Mod - Jeg fatter minus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mark Schiller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV Mod - Jeg fatter minus
    Sendt: 21-November-2009 kl. 17:07
Hej,

nu har jeg læst de guides jeg har kunne finde på nettet og i dette fantastiske forum og delvist får jeg upgradet min WDTV til en modded udgave og så ikke helt alligevel.

Kører jeg den samlede pakke på som en venlig person har linket til på dette site, så får jeg moddet boksen, men sidder så til gengæld og slås med, at få min D-Link DWA 140 til at køre.

Nu har jeg så opdateret den til sidste firmware, opdateret med WDLXTV i sidste udgave, lagt wireless-moddet på, rettet netconfig og sta-filen og det fungerer stadig nada.

Jeg er sg* ikke helt vant til, at jeg ikke kan få ting moddet som jeg gerne vil have det (men omvendt, så har jeg også kun haft dåsen i et døgn ;-)

Er der ikke en venlig sjæl, som kan fortælle mig hvad sæven jeg gør galt alternativt, meget langsomt, fortælle mig hvad jeg skal gøre for, at få denne fantastiske dims på mit trådløse netværk?

Med højagtelse

Mark
Til top
Mark Schiller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2009 kl. 14:44
Jeg fandt endnu en vejledning (http://wdtvforum.com/main/index.php?topic=1883.0) og den tager én slavisk igennem processen á la ret her, slet her osv.

Det viser sig nu, og det er jeg på mange måder glad for, at DWA-140'eren med al tænkelig sandsynlighed er defekt - der kommer ikke lys til den når ovenstående vejledning følges og derfor får fætteren naturligvis heller ikke en ip-adresse.

Jeg har kort haft den i min mac og ej heller her sker der noget - som sidste ting inden et besøg hos El-mutanten er en test på jobbet i morgen (og forhåbentlig er den også død der) - så kan det være, at der slet ikke var været et forståelsesproblem ;-)

/M
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu