|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MSP84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() Sendt: 24-November-2009 kl. 21:29 |
Jeg har været i gang med at hjælpe mine forældre med køb af ny skærm til deres bærbar. Valget blev en http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=511024 Problemet opstår når denne skal tilsluttes der bærbare.
Denne har udelukkende VGA-udgang, hvilket jeg troede skærmen selvfølgelig også havde. Til min store overraskelse viser det sig det har den ikke ![]() Nu er spørgsmålet så, om der er en mulighed for at de alligevel kan bruge skærmen, eller om jeg skal købe den af dem ![]() Såfremt det ikke kan løses, er der så nogle der kan anbefale en god VGA-skærm i 22" gerne med højttalere, og max samme pris som ovenstående. På forhånd tak. Mvh Michael |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Jeg mener det kan løses med en simpel VGA/DVI adapter.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
MSP84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Jeg tvivler... de eneste jeg har kunnet finde er DVI-I / VGA adaptere, men disse fungerer ikke
![]() |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Du kan ikke passivt konvertere et analogt VGA-signal til et digitalt signal til brug i DVI-D, så enten skal I have fat i en aktiv konverter eller også skal der en ny skærm til. Hvornår købte I den gamle? Måske I stadig kan benytte jer af de 14 dages fortrydelsesret?
En søgning på EDBPriser giver masser af hits på 22", VGA og højtalere, så der er lidt at kikke på. Hvis det skal være Samsung som den første, så kunne denne måske være en idé: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=449780 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |