|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
houbakrene ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2009 Status: Offline Point: 155 |
![]() Sendt: 01-December-2009 kl. 20:05 |
Hej Alle.
Lige en kort forespørgsel...
Eftersom jeg har hang til konstant at være på jagt efter gode tilbud på mulige opgraderingsmuligheder på brugtmarkedet, er jeg ved at køre lidt død i de danske muligheder... Eftersom jeg bor i KBH, er der jo ikke langt til Svergie, skulle der komme et godt tilbud på nogle grejer der!
![]() Jeg synes bare det er svært lige at finde nogle svenske websteder, hvor der bliver handlet brugt!?!
Nogle gode idéer???
MVH René
|
|
![]() |
|
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
![]() |
LG LM760T
LG HR925N Sony STR-DA2400ES Dali Blue 6006, R1000 & C1000 Open Hour Chameleon Synology DS415+ iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G Apple TV2 med Kodi Nintendo Wii |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
den er godt nok ikke serlig bruger venlig den her side...
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
houbakrene ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2009 Status: Offline Point: 155 |
![]() |
Tak for det, er der ikke andre, som har flere idéer???
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |