recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Filsynkronisering i 7MC m.m.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFilsynkronisering i 7MC m.m.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
StueGnu Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Emne: Filsynkronisering i 7MC m.m.
    Sendt: 04-December-2009 kl. 10:56

Hej alle

Jeg har købt en Asrock ion uden BD (den gamle udgave), installeret windows 7 ultimate, vobsub, media center studio og betjener den med Dinovo mini. Ingen planer om TV-tuner.

Jeg har tænkt mig at have masterudgaven af min mp3-samling på min bærbare, da det er på denne jeg vil downloade fra Yousee, rippe cd'er, rydde op m.m. Derfor har jeg sat Asrocken op til at gemme en offlinekopi af musik-folderen på bærbaren. Er der nogen væsentlige ulemper ved denne måde at have en synkroniseret udgave på asrocken?

Asrocken er inddelt i en systempartition og en datapartition. Er det muligt at ændre offline filernes placering til at være datapartitionen? Har kigget en del rundt i windows samt hjælpefilen, men kan ikke finde det.

I windows media center vælger jeg typisk min musik ud fra kunsternavn, men det kan godt tage den ubekvem lang tid at indlæse alle navnene (har vist en 15GB musik). Nogen der har et godt fif til at få reduceret ventetiden?

Jeg har også en harddiskoptager fra Sony (hxd870). Nogen der ved om der er en chance for at kunne tilgå dennes harddisk fra Asrocken? Interfacet på den er ikke særlig godt til at holde styr på optagelser man ønsker at gemme i længere tid, så derfor kunne det være fedt at kopiere over på asrocken.

Håber på en flok spændende svar :)

Mvh. Tue Poulsen
Til top
StueGnu Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2009 kl. 10:58
Det skal måske lige nævnes at jeg har haft problemer med ventetiden i media center også inden jeg begyndte at hente musikken over netværket.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu