|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Bongo50000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Hjoerring Status: Offline Point: 123 |
![]() Sendt: 05-December-2009 kl. 21:27 |
||
Hvad skal man vælge, til en pris af 500 kr + -, spiller kun lidt, men vil selvfølgelig gerne have et der kan trække et et spil..
![]() MVH
Søren
|
|||
![]() |
|||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
||
Hvilket bundkort har du i ?
|
|||
![]() |
|||
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
||
Fra ny til 500 kroner, så ville jeg vælge: Sapphire RADEON HD 4670 Ultimate Edition (Begrænset version) (512 MB)
Men det kan jo være at du til samme pris kunne finde et brugt HD 4850 1Gb eller GeForce GT/GTS/GTX:
Geforce 8800GTX Sparkle, 768 MB RAM:
Edit: Jeg går her udfra at du har en PCI-Express port. Redigeret af srnkrkgrd - 06-December-2009 kl. 10:57 |
|||
![]() |
|||
Bongo50000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Hjoerring Status: Offline Point: 123 |
![]() |
||
Selvfølgelig, det er et asrock 939 dual 2, der er PCI- Express og AGP
|
|||
![]() |
|||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
||
Du har dog ikke PCI-E 2.0 som de nye grafikkort bruger (og dem srnkrkgrd henviser til). Det betyder ikke at du ikke kan bruge de nye kort du får bare ikke deres 100% ydelse. Hvordan ser resten af computeren ud ? RAM? CPU?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
AMD +3200 og 2 giga ram, men som sagt det skal ikke være noget specielt kort, bare det bedste til prisen
![]() |
|||
![]() |
|||
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
||
Her har vi en påstand, som jeg gerne vil se en eller anden form for argumentation for! Jeg tillader mig dog at argumentere for at det er noget ævl - mest fordi det er noget ævl og derefter fordi jeg er en brokrøv!
![]()
Selvom dette er en gammel artikel, så nævner den stadig 8800 GTX - hvilket er det mest krævene kort at de to forslag, hvilket må betyde at det passer fint i denne sammenhængen.
Dermed ikke sagt at der kan findes kort, som nyder en mærkbar forskel i ydelse, men så længe vi snakker i det her niveau. Bah! Humbug! Du kan roligt skide en lang på om det er PCI E X.whatever!
Edit: Smider lige et nyere quote ind.
Artiklen er fra 5. januar 2008 - stadig gammel, men ikke i forhold til de grafikkort, som vi her taler om.
Redigeret af srnkrkgrd - 07-December-2009 kl. 18:37 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Endnu et 8800 GTX 768 Mb til salg på dba.dk til 499.-
Og et 9800 GTX 512 Mb til 500.-
Begge kandidater til dit budget.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |