|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() Sendt: 08-December-2009 kl. 20:53 |
Halløj
Må sande at min Playtv tuner åbenbart er noget svagere end tuneren i mit Pana X10. Jeg skal derfor have anskaffet en stueantenne, der kan skjules bag en kommode.
Har kigget på denne: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1272&Grp=&n=30100
Nogen der har erfaringer med denne, evt. andre i samme prisklasse?
Hvordan er det i øvrigt med strømforbrug på sådan en? Redigeret af thor-thor - 08-December-2009 kl. 20:55 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Når du siger, at det er en svag tuner, så skal du nok have fat på en Aktiv antenne, eller tilslutte til den antenne som dit Pana TV bruger, som vel er en udendørs.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Vel, har ca. 2 meter antenne ledning, der virker som antenne på Pana'en (det virker fint, signalet må være stærkt/tuneren god!) Uheldigvis er tuneren på PS/Playtv åbenbart ikke lige så god (måske også meget at forlange at den skal nøjes med lidt kabel som antenne![]() Så vidt jeg kan se er det en aktiv antenne jeg linker til?
|
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
Jeg bruger bare en alm. ledning hvor jeg har skrællet ydersiden af ledningen af i begge ender, så man kommer ind til metaldelen. Det virker helt som det skal!
![]() Redigeret af L'er - 08-December-2009 kl. 23:38 |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |