|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 09-December-2009 kl. 15:10 |
Har lige opdatere min Synology 107+ med den nyeste FW og nu kan jeg ikk logge ind/finde SSODS mere. Bliver den slettet ved FW update?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Synes jeg tidligere har opgraderet min firmware uden at der skete noget...
Måske auto-opstarten er blevet annulleret? Prøv at gå ind ssods-admin siden (port 9099) og se om SC er startet eller ej - ved ikke om det er dét der ikke virker, men i så fald kan du jo prøve at reinstallere ssods? |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Så skal jeg evt til at skrive det HELE ind igen?!!
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Hmm - jeg er lidt ude, hvor jeg ikke kan bunde, men fandt følgende, som skitserer hvordan du manuelt starter SSODS, hvis du er logget ind på NAS'en:
5. Start SSODS/SSOTS: $ LC_ALL= /opt/ssods4/etc/init.d/rc.ssods start This will output something like this: SSODS: checking system ..... OK. Starting SqueezeboxServer .. skipping, auto start is disabled. Updating /opt/ssods4/etc/sudoers .. OK. Starting thttpd-ssods ...... OK. Fandt det her: oinkzwurgl.org Redigeret af tipsen - 10-December-2009 kl. 13:53 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |