recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forlænge trådløst netværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForlænge trådløst netværk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Direkte link til dette indlæg Emne: Forlænge trådløst netværk
    Sendt: 18-December-2009 kl. 19:57
Jeg har min router stående i kælderen og har trådløst netværk i resten af huset, hvilket vil sige stueetage og 1. sal. Jeg synes dog at signalet er for svagt på 1. sal og da jeg ikke vil trække kabel op til stueetagen (for derved at flytte routeren), kunne jeg godt tænke mig at vide om jeg kan få en eller anden form for "forlænger". Altså et apparat som kan videresende det trådløse signal.

Hvad skal jeg bruge for en "dims" til det? og er det til at få for menneskepenge?

På forhånd tak for hjælpen

Jørn
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2009 kl. 20:54
en trådløs repeater eller extender må være navne på det du søger..

men måske det mere handler om at finde en router med noget smæk i.. har selv en wrt610 http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=465830 og oplevede selv at rækkevidden på mit trådløse net her i huset blev noget bedre efter jeg fik den... ellers køb en hvor du kan sætte en større antenne på
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu