|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() Sendt: 18-December-2009 kl. 19:57 |
Jeg har min router stående i kælderen og har trådløst netværk i resten af huset, hvilket vil sige stueetage og 1. sal. Jeg synes dog at signalet er for svagt på 1. sal og da jeg ikke vil trække kabel op til stueetagen (for derved at flytte routeren), kunne jeg godt tænke mig at vide om jeg kan få en eller anden form for "forlænger". Altså et apparat som kan videresende det trådløse signal.
Hvad skal jeg bruge for en "dims" til det? og er det til at få for menneskepenge?
På forhånd tak for hjælpen
Jørn
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
en trådløs repeater eller extender må være navne på det du søger..
men måske det mere handler om at finde en router med noget smæk i.. har selv en wrt610 http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=465830 og oplevede selv at rækkevidden på mit trådløse net her i huset blev noget bedre efter jeg fik den... ellers køb en hvor du kan sætte en større antenne på
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |