recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projekter setup 10-12000kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProjekter setup 10-12000kr

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-August-2006
Status: Offline
Point: 224
Direkte link til dette indlæg Emne: Projekter setup 10-12000kr
    Sendt: 28-December-2009 kl. 21:50
Hejsa

Går lidt og lurer på at købe noget projekter sjov, dog ved jeg absolut ingenting om det så håber i kan hjælpe. Hvilken projekter vil i anbefale til en max 10.000? gerne lidt under, og gør ikke noget den kan købes i udlandet. Og hvad med lærred, kan man få et til en 2000kr der er noget værd? Ps. gør ikke noget hvis tingene er brugt.

Vil komme til at sidde ca 3-4 meter fra lærredet og så er det et must at projekteren ikke larmer så meget. Håber i gider hjælpe Smile
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 17:41
http://www.beamer-discount.de/beamer/benq/w1000-p-30028.html?utm_source=idealo&utm_medium=CPC&utm_campaign=Preisvergleich en BenQ W1000 den koster 970 euro (7200)kr med forsendelse, det lyder da som et godt køb? Dog ved jeg ikke hvor meget den støjer men den får da fine ord med på vejen Wink

Redigeret af ReneJ - 29-December-2009 kl. 17:43
Til top
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 18:33
Den er ikke specielt lydløs, så skal du over i noget lcd. Jeg har en makker som har en Sanyo z700 og synes den leverer et ganske fint billede til pengene. Den er ikke så lysstærk, men derimod dejlig lydløs :)

Du skal os tænke på, at DLP har ofte ingen Lensshift eller kun vertikal, så den skal placeres meget præcis. LCD har generelt langt bedre lensshift både vertikal og horisontal og er ikke så begrænset i opstillingsmulighederne. Hvis du ikke ved hvad lensshift er, så er det den feature der gør, at du kan rykke billedet lodret og vandret, for at få billede til at passe lærredet.

Jeg har ikke selv LCD, men DLP da jeg synes farverne og skarpheden er bedre, men savner de egenskaber LCD har, og så meget forskel er der sgu heller ikke. Hvis du kan leve med støjen og den dårlige lensshift, så er den BenQ w1000 i hvert fald et rigtigt godt køb.

Redigeret af s0ad - 29-December-2009 kl. 18:46
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 19:14
Havde faktisk og selv tænkt på en Sanyo z700 netop fordi den skulle være meget lydløs og med et godt billede. http://www.heimkino-total.tv/produkt-96-15,24.html koster 8200kr med levering. Kunne være man skal købe den hehe.

Hvad så med lærred? kan man få et rimeligt for 2000kr?  Men tak for hjælpen.
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af ReneJ ReneJ skrev:

Havde faktisk og selv tænkt på en Sanyo z700 netop fordi den skulle være meget lydløs og med et godt billede. http://www.heimkino-total.tv/produkt-96-15,24.html koster 8200kr med levering. Kunne være man skal købe den hehe.

Jeg har haft en Z700 på prøve, men afleverede den igen.

Min "gamle" Panasonic PT-AE2000 overgik den på alle punkter. Z700 er rigtigt nok en af de billigste fuld HD projektorer, men jeg ville hellere købe noget brugt som er et års tid gammelt, og så få en bedre billedkvalitet for de samme penge.
Til top
ReneJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 23:16
Hmm har set der en Sony vpl-hw10 til salg brugt den er vel mindst en klasse over Sanyo'en?

ang lærred skulle dette så ikke være fint? Syntes at have læst herinde quality screen's laver gode lærreder http://www.cinemagic.dk/shop/connect-196c1.html. Smile
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af ReneJ ReneJ skrev:

Min nye Optoma HD800X siger da noget, men når der er gang i surrounden lægger man ikke mærke til det, men DET er der nok nogle der vil have en anden mening omLOL . LCD er et lydmæsigt bedre alternativ,men så mister man noget på billede-siden..  (med mindre prisen ikke har nomget at sigeLOL)
Hvorimod en DLP projektor skulle give bedre billede (farver,kontrast mm.) men til gengæld med et højere lydniveau.

MHT. lærred, så hentede jeg igår aftes (kl. 22:15) et lærrede hos Quality-Screen i Lyngby som var så flink at lade mig handle så sent Thumbs Up
Der er nogle super tilbud lige nu, men 2000 kr. er svært men ikke umuligt.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu