|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
KAZZENS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 29-December-2009 kl. 09:22 |
Hej alle
Update 29-5-11 Nye ting i mit setup så jeg må hellere opdatere lidt. Vigtigste nyhed må være phillips pronto TSU9600 virkelig en stor, men også dyr forbedring i mit setup. Elec højtalerene som er sat op i køkkenet til zone 2 i min Forstærker fungerer fantastisk med prontoen. Fik forøvrigt en fejl på min Integra 9.9 og med lidt snak frem og tilbage med CSN-teknik, var det muligt mod en lille mer pris at få byttet den til den nye Integra 80.2 reciver. Så det sagde jeg tak til. Ser om jeg kan få taget nogle nye billeder snart.. Betjening: Phillips pronto TSU9600 Tv: Pioneer 5090H ISF kalibreret af Christian fra Csn-teknik Surroundforstærker: Integra 80.2 Harddiskoptager: Pace TDS 865 NV Blu-ray/DVD: Marantz 7004 Bd Højtalere - Front: ELAC FS247 gulvhøjtalere i sort højglans Højtalere - Center: ELAC CC241 center højtaler i sort højglans Højtalere - Surround: ELAC BS243 baghøjtalere i sort højglans Højtalere - Køkken: Elac ws 1235 i hvid Sub: Velodyne SPL-1200 Ultra Kabler : Supra HDMI kabler 2 x 3 meter CSN Custom Speaker Cables som forsølvet kobber Bi-wire 1 x 1 meter CSN Custom Speaker Cables som forsølvet kobber Bi-wire 2 x 10 meter CSN Custom Speaker Cables som forsølvet kobber single-wire 1 stk. Supra Subwoofer Y splitter kabel på 2 til 3 meter. 1 stk. CSN Custum stikdåse. NAS: Qnap 639 Netværksafspiller: Logitech Squeezebox Duét + Logitech Squeezebox Boom Netværk: Kablet til alle komponenter Spillekonsol: Nintento Wii & Ps3 Media Player: Wd tv live Er der kommentarer//spørgsmål så er I meget velkomne. Med lågerne lukkede ![]() Med lågerne åbne ![]() Baghøjtaler ![]() Kabler på sub + front ![]() Redigeret af KAZZENS - 29-Maj-2011 kl. 08:55 |
|
knowledge is meant to be shared... If no one shared it everyone would be stupid!
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Ser jo nydeligt ud
![]() Dog virker det som om tv'et hænger lidt højt oppe ? |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
Meget lækkert setup:D hvordan fungere marantzen? har selv kigget på deres bd afspiller:D
|
|
![]() |
|
KAZZENS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
hey..
tv'et hænger 87 cm fra gulv til underramme, på anvisning fra Christian fra CSN. Jeg syntes det er helt perfekt. Da vi først fik tv'et hang det noget lavere, men jeg er meget glad for at det kom længere op. Mht. til Marantzen, så syntes jeg den er super lækker for den er god til de ting jeg har behov for nemlig blu ray, dvd pga ancor bay chippen og super til almindelige cd'ere.. Ligeledes er det er rigtig lækker byggekvalitet og Marantzen er nem at integrere med min Integra 9.9.. Integraen sørger for at alt materiale der kommer på tv'et opscaleres til 1080p. fandt lige et lille review af Marantzen. http://bluray-players.net/marantz/marantz-bd7004-review/ Redigeret af KAZZENS - 29-December-2009 kl. 10:50 |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
den ser jo lækker ud:D har selv en Sr 5003 så det er jo et lækkert match at tilføje en bd 7004:D inden pengene er der til at opgradere til AV og MM 8003
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Super - meget lækkert setup, og det virker som om, at du har fået de rigtige enheder på én gang.
![]() Ikke lige som en anden én, der byggede op over flere omgange, og hver gang man fik noget der var bedre, var man nødt til at skifte flere andre ting umiddelbart efter - og det bliver sgu dyrt ![]() ![]() ![]() Stort tillykke ![]() Redigeret af Hother - 29-December-2009 kl. 11:24 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak, jeg er også super super glad...Ja havde lige glemt suben. Så opdaterede lige første indlæg..
Redigeret af KAZZENS - 29-December-2009 kl. 11:26 |
|
knowledge is meant to be shared... If no one shared it everyone would be stupid!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Aj, og jeg som havde skrevet et længere indlæg om dit flotte setup den anden dag, og så havde du slettet din tråd igen. Vil bare nøjes med at sige at det er et super setup du har. Og vil også mene at TV'et hænger en smule for højt.
![]() Redigeret af Kampus - 29-December-2009 kl. 11:39 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
hey Kampus..
Øv da, jeg havde bare problemer med både tekst og billeder og så valgte jeg at slette det og lave et nyt når jeg havde mere tid.. ![]() Jeg bliver så nød til at spørge hvor højt jeres tv hænger ? Til Hother. beskrivelse ændret. 7.1 må blive når jeg får et dedikeret rum til bio.. ![]() Redigeret af KAZZENS - 29-December-2009 kl. 12:09 |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja jeg blev meget overrasket at der blev meldt fejl da jeg oploadede min post
![]() Mit TV hænger i spisebordshøjde, nemlig 72 cm til underkant
![]() |
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Super setup du har der
![]() ![]() Mit tv hænger,72 cm til underkant.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |