|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
pinoh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2005 Sted: Dominica Status: Offline Point: 125 |
![]() Sendt: 29-December-2009 kl. 10:20 |
Lige sat nyindkøbt Panasonic x10y til. Det finder kun nogen af dvb-t kanalerne dr1 dr2 og tv2
de ligger som de første 3 kanaler, på 4 5 6 er der ingen kanaler ?
|
|
![]() |
|
Dylmer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Prøv at vælge Sverige under "land"... Så skulle de gerne komme..
|
|
![]() |
|
pinoh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2005 Sted: Dominica Status: Offline Point: 125 |
![]() |
Tak for hurtig svar, kan ikke lige umiddelbart finde den meny med land, kan det passe jeg skal ind i fabriks-indstilling for at ændre det ?
|
|
![]() |
|
Dylmer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Doohh... Nu tænker jeg på DVB-C... Det er vel DVB-T du kigger efter...??
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er DVB-T kanaler jeg leder efter
Så duer dit råd måske ikke ?
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Online Point: 6288 |
![]() |
Og du modtager dit signal via egen antenne , eller i en forening der sender ud som dvb-t?...
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja modtager med egen tv2 antenne, dem der kommer ind dr1 dr2 og tv2 er med fuld signalstyrke
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Er der nogen form for filter i antenneinstallation? Så skal det evt. fjernes, da MUX1 og MUX2 ligger på forskellige frekvenser.
EDIT: Og det er en X10Y ? Der findes en ældre model uden Y, som ikke har MPEG4
![]() Mvh JørgenT Redigeret af JørgenT - 29-December-2009 kl. 12:24 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja der står x10y på kassen.
Det er en helt alm, tv2 antenne
Vil gå op på loftet og se om der noget filter på antennen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Der var ganske rigtigt et filter, ved antennen, efter det fjernet, alle kanalerne kom, kunne hente noget i signal kvalitet, ved at justere antennen.
Har en Panasonic Harddisk optager med MPEG2, så det lige med om antenne stikket skal i den ? for at gøre nytte af EPG-delen i den.
|
|
![]() |
|
met1 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Blander mig lige i snakken her..da jeg også netop har købt en Panasonic TX-P37X10E - Bemærk E, til sidst men den burde da ikke være gammel ?? ja ved faktisk ikke hvad forskellen er til en Y model ?
Nå men problemet er at jeg heller ikke kan finde de nye danske gratis kanaler.. men godt DR DR2 og TV2. På det helt samme antenne mv. (alm. stue antenne) har jeg intet problem med min extra digitale box fra Strong på mit gamle kassefjernsyn
Det står tydeligt at fjernsynet har DVB-T tuner - men ikke DVB-C , men det behøves vel heller ikke ?
Er der mon nogen der kan hjælpe mig???
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Forskellen på X10E og X10Y er, at sidstnævnte har DVB-C og MPEG4. DVB-C er ligegyldigt i dit tilfælde, men det er MPEG4 ikke, da de nye kanaler på DVB-T benytter MPEG4.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |