|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mr.W ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 02-Januar-2010 kl. 10:41 |
Vil opbygge et af følgende setup´s og ønsker i den forbindelse konstruktiv feedback og gode råd til hvilken en af løsningerne der vil være bedst.
Mulighed
1) Popcornhour c200
2) Dvico tvis m6600
3) Nas evt. synology ds 210 j ( Primære funktion medieserver)kombineret med enten en Xtreamer el. WD live TV.
Har desuden en iphone og det ville være sublimt hvis den kunne intergreres i opsætningen.
Redigeret af Mr.W - 02-Januar-2010 kl. 11:09 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg har en c-200 som streamer fra en synology ds409+ det kører nemt og fint.
Jeg har flere macs i huset som også kører på synologyen, synology understøtter såvel itunes samt apples timemachine så monikke du kan få iphonen til at se bare et eller andet... omend så via upnp.
Mig bekendt har synology vist en feature som gør at du kan hente et program til din iphone som så anywhere hvor din iphone har netadgang kan du streame musik fra din NAS
http://www.synology.com/enu/products/features/iPhone-Mobile.php (jeg kan se at ds210j understøtter det, hvis det er den du har kig på)
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |