|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
![]() Sendt: 06-Januar-2010 kl. 09:48 |
Hej allesammen
Jeg var i gang med at rodde med kabler til mit anlæg derhjemme, og i den forbindelse endte jeg faktisk med at være lidt skræmt over hvor mange enheder man efterhånden kobler på nettet...
![]() Jeg har:
-Trådløst-
2 bærbare computere
1 printer (soveværelse)
1 Squeezebox Radio (køkken)
-På kabel-
1 computer (til at køre SqueezeboxServer)
1 Squeezebox Duet (stue)
1 blyrayafspiller (stue)
1 fjernsyn (stue)
1 NAS (musik og backup)
+ en usb-disk til ekstra backup (ikke direkte på nettet)
Reelt 9 enheder i en husstand med 2 personer...
![]() Hvad har folk egentligt?
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
Wifi
2 bærbare pc'er
1 IPOD Touch
1 Squeezebox receiver
1 Squeezebox controller
Wired
2 TV
2 pc'er
2 printer (1 laser, 1 inkjet)
2 BD afspiller
1 NAS
1 Receiver
1 Samsung Yousee boks
Det hjælper gevaltigt når man har teenage søn.
Og så kan konen ikke forstå elregningen
![]() |
|
![]() |
|
fishytank ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
fire personer i husstanden:
1 squeezebox 1 internet radio tre laptops 2 stationære computere 1 printer 1 NAS 1 back-up disk 2 smartphones med wifi (selvom de vil ikke rigtig tæller med... ;) |
|
![]() |
|
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
2 bærbare og 1 PS3 - for nu at trække statistikken lidt den anden vej
![]() |
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
har kun en bærbar sammen med en popcorn c200
skal have en NAS på et tidspunkt
man skal hvis ikke tænke på standby forbrug |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Nu behøver alle produkterne jo ikke stå i standby, en del kan jo slukkes når de ikke bruges.
Wifi ps3
atv linux notebook mobil telefon
Wired
imac YouSee boks Redigeret af lahan - 06-Januar-2010 kl. 10:14 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
2 bærbare
1 stationær
1 NAS
1 HP Thin Client (SqueezeServer)
Squeezebox Duet + ekstra receiver
1 Wii
1 iPod Touch
2 Nintendo DS lite (Mario Kart wifi)
1 Nokia E51 (tæller med da jeg bruger wifi når jeg er hjemme til kalender opdatering m.m)
1 TViX som pt deler forbindelse med Xteamer
puha skulle vist have sat mit kryds ved +15 og ikke +10 som jeg gjorde.....
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
4 PCer (deraf 2 mediecenter)
1 Server 1bærbar 1NAS 1Blue-ray 2 personer så da jeg skrev 6, havde jeg ikke talt ordentligt :-) Redigeret af Darknezs - 06-Januar-2010 kl. 10:18 |
|
![]() |
|
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
![]() |
Hov jeg havde da faktisk glemt at jeg også har en iPod Touch...
![]() |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
3 Bærbare
6 stationære
1 tv
1 YouSee boks
1 Popcorn Hour
1 Xbox
2 smartphones
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() |
hold da op....det tænker man ikke på til dagligt, men damn man har jo mange enheder på.
PS3
Wii
DSi
PC Stationær x 4
PC bærbar
Overvågningskamera x 3
Iphone x 2
Blu-ray afspiller (Stuen)
nu forstår jeg el-regningen :-)
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Lahan
Nu behøver alle produkterne jo ikke stå i standby, en del kan jo slukkes når de ikke bruges.
det har du helt ret i og og har også kun mit tv og pvr i standby om natten. selv med en krp pio 50 tommer i huset og fået nogle flere ting er mit strømbrug da også kun steget 37 kilo watt. fra 2008-2009 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |