|
Ny pære til IN76 |
Besvar |
Forfatter | |
alaewin
Ny bruger Oprettet: 10-Maj-2007 Status: Offline Point: 19 |
Emne: Ny pære til IN76 Sendt: 11-Januar-2010 kl. 17:19 |
Efter halvandet år og 2500 timers godt selskab er jeg nu på jagt efter en ny pære til min InFocus IN76.
Dette sted er lidt dyrere end nogle af de andre steder jeg har fundet, men efterlader mig med 2 valgmuligheder : Original module eller bulb only. Prisforskellen er stor, så jeg vil nødig købe original module hvis det viser sig at jeg kunne ha nøjes med "bulp only". Her findes den til kun 226 euro: http://www.sparelamp.com/beamerlampen_bestellen/INFOCUS/IN76 Men føler mig ikke helt tryg ved stedet af en eller anden grund.... Nogen der kan anbefale et billigt sted at købe en sådan pære? Redigeret af alaewin - 11-Januar-2010 kl. 17:35 |
|
alaewin
Ny bruger Oprettet: 10-Maj-2007 Status: Offline Point: 19 |
Sendt: 11-Januar-2010 kl. 17:36 |
Fik vist egentlig ikke rigtig formuleret mit spørgsmål ordentligt: Hvad er forskellen på Original module og bulp only? Og hvordan kan jeg vide om jeg kan nøjes med bulp only?
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2351 |
Sendt: 12-Januar-2010 kl. 00:54 |
Det skulle være ligemeget om du køber module eller bare pæren.
I det 1. link du har, kig da i højre side og vælg lamp info. Der står hvad forskellen er.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |