|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 27-Januar-2010 kl. 21:11 |
Hey drenge!
Så kom Apple med deres ny Ipad, men desværre ingen nye MacBook's etc. Betyder det at jeg godt kan købe en MacBook Pro 15" nu, eller skal jeg stadig vente? Jeg ventede med at købe til i dag, for at se om Apple ville lancere nogle nye modeller, og derfor satte prisen ned på de "gamle", men det ser jo ikke sådan ud, så hvad bør jeg gøre nu? Jeg har 13k til at bruge nu, men vil stadig gerne lige være sikker inden jeg køber ![]() På forhånd tak! |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Hvis du vil være helt sikker, så vent til i morgen, og tjek denne side:
http://buyersguide.macrumors.com/ Der kan sagtens gå to måneder, inder der kommer ny model. Bare min mening. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Ja, jeg ved godt man altid kan blive ved og ved og ved med at vente, for der kommer jo altid nyt, men det ville bare være så ærgerligt hvis der kommer en ny lige efter man har købt
![]() Men jeg vil tjekke den side i morgen så, tak! |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Hehe, der komme sikke mange bruget MacBook Pro 15" på marker nu, når folk blive sulten på den nye iPad
![]() Men lad os nu lige se havde den kan og hvilken programmer der komme til den, så som MS Office og Adobe's grafik pakke. Men hvis MacBook Pro skal overleve samme med MAC OS X i det lange løb, så skal der komme en større opdater. Men der går jo rygter om der skulle komme en ny 22" MacBook Pro som så nok bliver en sammenblanding en iPad og en MacBook Pro, gad vide hvad en sådan fætter komme til at hedde. Redigeret af Startrek - 27-Januar-2010 kl. 22:03 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er jo lige det. Men hvis jeg køber en MacBook Pro 15" i morgen, så er den vel stadig fremtidssikret?
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Det er i hvert fald én ting du kan være sikker på: Der er INGEN computere der er fremtidssikrede. Men du får det bedste, der laves i dag ![]() Og der kan komme noget nyt dagen efter du har købt, som kan noget mere. Redigeret af Brixen - 27-Januar-2010 kl. 22:15 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Jo jo, men det jeg mente, det var at den MacBook Pro der er nu, den bliver ikke outdated selvom der kommer en ny... Så kan den stadig følge med ;) det går jeg da ud fra i hvert fald!
|
|
![]() |
|
![]() |
Alle MacBook Pro sælges med Snow Leopard styresystemet, og der er ingenting, der antyder at nogle af modellerne ikke kan opdateres til den næste version. De programmer der følger med (iLife) kommer som regel i en ny version hvert år. Den nuværende versioner '09, men de kan opdateres for 5-600 kr. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
@Ladiesman217 (transformerswannabe! :-) )
definer venligst fremtidssikret? En bærbar kan kun opdateres med rammen, så hvad er det du vil sikre dig? som Brixen siger. MAskinerne vil ikke have noget som helst problem med at køre de næste versioner af OS, men jeg mistænker dig lidt for at måske mene hardware mæssigt . og jo om 3 år så er en dualcore cpu en langsom fætter, eftersom alle de nye i5 og i7 mobile cpu'er er quadcores, og de kommer frem med stormskridt i de her måneder. Det skal dog siges at en apple maskine typisk er i brug et år eller 2 mere end en gennemsnitlig pc. alene fordi systemet bare virker og typisk finder man funktioner til dem til sidst i deres levetid som ikke er så tidskrævende (læs kræver voldsom regnekraft) (det kan også have noget med brugerne at gøre!! ;-) ) |
|
![]() |
|
Goant ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2009 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Jeg ville helt klart vente lidt.
Der er snak om at de er igang med produktionen af en i5 udgave af MBP, så det ville være noget mere attraktivt med en Quadcore hvis det drejer sig om et par måneder, du skal vente. Se her: http://www.appleinsider.com/articles/10/01/13/intel_promotion_allegedly_reveals_core_i5_based_macbook_pro.html
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Hvis det ikke er en du skal bruge her og nu, men godt kan vente måske indtil april så ville jeg vente. Min over tre år gamle macbook stod desværre a idag, så jeg må selv ud og investere i en ny - men det bliver nok "bare" macbook'en og ikke pro'en...
|
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
Sionic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Med mindre man skal bruge sin MacBook Pro til noget der virkelig kræver processorkraft og der ikke lige er en ny model på vej hvor man som regel får lidt mere for sine mønter i form af ram, harddiscplads osv, ville jeg ikke vente. Det er jo de færreste der i virkeligheden har brug for disse maskiners virkelige potentiale hvis man er helt ærlig. Det er vel også en af Apple's grundidéer med iPad'en...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |