|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
damiendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:33 |
Jeg har et ældre LG plasma tv, 42PX4R med 4½ år på bagen, som desværre kun har én HDMI indgang.
Har netop fået en ny HDMI switch, og opdager, at den "lever op til kravene i HDMI standard 1.2a". Denne er forbundet til bl.a. youSee HD-boks 3106.
Kan ingen steder på nettet finde ud af hvad standard mit TV's HDMI indgang er. Mit spørgsmål er, om der vil være en synlig forskel på billedet, når nu switchen kun er vers. 1.2a, og tv'et potentielt 1.3 ligesom HD-boksen?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
HDMI Standarder. http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
damiendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Tak, har været der, men synes ikke jeg kan læse mig til et direkte svar på mit spørgsmål, som måske også er lidt for objektet til at svare klart på.
En ting er teknik, men hvad kan mine øjne opfatte? Er det indbildning, hvis jeg synes, at billedet er lidt ringere?
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
HDMI er digital overførsel, så hvis ellers opløsningen som TV'et kører med er den samme, burde der ikke være forskel.
|
|
![]() |
|
![]() |
OK, kigger på det i aften igen, og får et andre sæt øjne til at kigge med
![]() |
|
![]() |
|
Rambo_qdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |