recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - satellite direct tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsatellite direct tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
elvis.dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Januar-2010
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: satellite direct tv
    Sendt: 02-Februar-2010 kl. 19:14
Er der nogen som kender til denne service?

Virker til at virker godt...goggler man om emne så er der 50/50 på om det er falsk eller realt.

Til top
DaDane Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Februar-2010
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2010 kl. 23:14
Nej! Stop nu Elvis.
Så dum kan man ikke være (undskyld mit direkte sprog).

Der er adskillige sider (og det ser endda ud til at du har set dem) som klart og tydeligt fortæller at de er blevet fuppet. Hvorfor skulle det så være sandt?

Det er tydeligvist multilevelmarketing, eller direkte pyramidespil hvilket vil være ulovligt både i Danmark og USA, og deraf følger at de mange gode sider du har fundet er lavet af folk der får provision, hvilket også kan ses på at du får en forskellige URL fra dem hver især (så de kan se hvem der skal have provisionen).

Men o.k. lad os et øjeblik tænke os at det måske kunne være sandt. Hvad er det så for 278 danske HD kanaler de reklamere med??? Jeg er ret overbevist om at der ikke findes 10 danske HD kanaler.
Hvorfor står der intet om hvilke kanaler det er?

Et godt råd: Hvis du allerede har betalt så lad vær med at bede om at få dine penge tilbage, - får det får du ikke alligevel. Tag i stedet kontakt til din bank og bed dem tilbageføre beløbet med henvisning til at du aldrig har fået dit produkt.
Hvis satellitedirect er frække nok til at gå imod dig så ved du i det mindste hvem du skal sagsøge, men så dumme er de næppe.
Til top
marti0900 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juli-2011
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2011 kl. 17:32
Hej alle, bruger dette produkt selv hver dag og har ingen problemer med det. det er 100 gange nemmere end kable tv. giver den 9/10

i kan downloade trial eller købe produktet her http://www.productstech.com/
Til top
marti0900 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juli-2011
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2011 kl. 17:32
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2011 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af DaDane DaDane skrev:

Men o.k. lad os et øjeblik tænke os at det måske kunne være sandt. Hvad er det så for 278 danske HD kanaler de reklamere med??? Jeg er ret overbevist om at der ikke findes 10 danske HD kanaler.
Hvorfor står der intet om hvilke kanaler det er?
Der findes ikke engang 10 danske HD kanaler.. der er 3 danske hd kanaler?

dr hd, kanal5, viasat 3? (mener jeg) , så 10 er nok en overdrivelse..
og de 3 er IKKE imellem i denne pakke..

fup og fidus..
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2049
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2011 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Der findes ikke engang 10 danske HD kanaler.. der er 3 danske hd kanaler?

dr hd, kanal5, viasat 3? (mener jeg) , så 10 er nok en overdrivelse..
og de 3 er IKKE imellem i denne pakke..

fup og fidus..

Øhøm! ...Det er rigtigt at der ikke findes ret mange egentlige "Danske" HD kanaler på det forsvindende lille og elendige Danske tv marked. Men der er sku flere end dem du nævner der, faktisk det dobbelte hvis man bare husker TV2 film HD og TV2 Sport HD, og 6'eren HD.

Der til kommer de skandinaviske udgaver af diverse internationale TV kanaler med Dansk Tekst (ala Discovery). Så er der hvis man tæller sådan f.eks 20 mere eller mindre "Danske" HD kanaler tilgængelige i Danmark, hvis blot man ser på hvilke forskellige HD kanaler f.eks. Viasat og Canal digital tilsammen tilbyder. (F.eks. har Canal digital har alene 16 HDTV kanaler at tilbyde deres kunder). Hvis man tæller de i Danmark tilgængelige nabolands kanaler med (f.eks tilgængelige via DVB-t, og DVB-s så kommer man i komfortabelt op over 20. Selv sløve YouSee tilbyder i deres fuldpakke over 10 HDTV kanaler. 

Selv har jeg godt Engelsk satellit tv (BSkyB), og fra den satellitposition (28E) jeg modtager min primære TV platform fra, er der alene på denne ene satellitposition 64 forskellige HDTV kanaler til kunderne at modtage. http://www.satbeams.com/channels?position=28 Og der er altså bare UK den positions kodede kanaler er rettet imod som marked. Der til er der andre store TV markeder som f.eks Tyskland og USA hvor der også er mange HD kanaler. Så tallet lyder faktisk ret lavt, hvis det skulle forestille at være TV fra hele verdenen!

Selv vil jeg anslå at jeg kan modtage og se omkring 700 TV kanaler (det meste skidt og kanel) med min motorstyrede parabol. (Jeg har aldrig talt og sorteret det, det er for uoverkommeligt) Min reciever har tunet over 4000 forskellige kanaler, hvor af langt de fleste er utilgængelig betalingskanaler (og nogle går også igen, f.eks er der jo Discovery, CNN og MTV i så godt som alle landes betalings tv-platforme, selv om der f.eks er forskel på Polsk, tysk, engelsk og Dansk MTV ...Men det er ikke nødvendigvis de helt samme kanaler, med samme indhold. De har faktisk forskellige programflader). Og det er altså kun hvad der er tilgængeligt fra satellit med en moderat størrelse parabol her i Danmark. Så f.eks de store asiatiske og Amerikanske satellitpositioner er slet ikke med i det regnskab! ...Så der ER altså mange tv kanaler i verdenen, selv om der så ikke ligefrem er 278 Danske 

Der ud over har du/i helt ret angående selve det net-produkt der spørges til. Det ville jeg naturligvis heller ikke røre med en ildtang, og der findes i hvertfald ikke 278 Danske kanaler. Jeg har leget med den slags lort før af nysgerrighed, og kvaliteten er direkte RÆDSOM (læs: i praksis ubrugelig) hvis man da overhovedet er så heldig nogen sinde at få noget igennem. Nettet er endnu langt fra at være modent til TV ...desværre Cry 

Redigeret af TBC1 - 02-Juli-2011 kl. 18:46
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2011 kl. 18:46

@TBC1

Jeg mener ikke film kanalerne er "danske", selvom de leveres med danske tekster..
6'eren er måske nok værd at tage med(de har vist danske programmer?).. tv2 sport er måske også ok.
så 5 Wink

danske kanaler må være kanaler der leverer dansk indhold produceret for Danmark med øje.
Det er film, tv serier, og kultur programmer (discovery,sport etc) ikke helt..

men jeg gi'r mig, det gør kun dette produkt endnu mere til grin, for CanalDigital gør HD pakken størrere og det er 100% ikke en del af deres 278 kanaler som skulle være danske.

det slår alligevel ikke de 7000+ kanaler jeg har(8lnb), selvom jeg dog slet ikke har adgang til billed på mange af dem, men de er der med signal Smile

Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2049
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2011 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

det slår alligevel ikke de 7000+ kanaler jeg har(8lnb), selvom jeg dog slet ikke har adgang til billed på mange af dem, men de er der med signal Smile

Jeg kan høre at jeg slet ikke havde behøvet at forklare dig sammenhængen (det lød bare umiddelbart som om du var helt ignorant og vantro over den store tv-verden derude, hvilket jeg så kan forstå så absolut ikke er tilfældet)

...Jeg må med skam indrømme at jeg ikke har tunet alle positionerne. Embarrassed (for hvad skal man med andet end sine udvalgte betalingskanaler, de Danske hovedkanaler, og de udvalgte FTA man nu lige præcis ønsker at modtage?) Faktisk mener jeg kun at jeg har taget mig sammen til at scanne 28E, 19E, 13E og 1W ..og det er længe siden med i hvert fald 3 af dem.

Redigeret af TBC1 - 02-Juli-2011 kl. 18:57
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2011 kl. 19:03
som noget tilsvarende til dette produkt, og nok lige så godt, så findes der SPB TV til android..
over 150+ kanaler tilgængeligt. udvalget er igen kun gratis kanaler og fåtal interessante..
men produktet ligger nok i samme katagori som dette, android app'n er dog gratis.. smart hvis man kan sætte sin tablet til tv..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu