|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NIELS_H_JØRG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 04-Februar-2010 kl. 03:49 |
Hej
Jeg lurer på at købe en PopCorn Hour C200 og koble på min Pioneer recorder (RCS-LX60D) med tilhørende Receiversubwoofer (SX-LX60D).
Hvordan kan det gøres?
Det ene hdmi-stik der er i RCS-LX60D er optaget til KURO'en.
Jeg har flere ledige hdmi-porte i tv'et, men hvad skal jeg gøre mht. lyden, når jeg gerne vil have surroundlyd? Og hvordan bliver det mon med lyd/billede-synkroniseringen?
|
|
![]() |
|
NIELS_H_JØRG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Jeg har fået at vide at eneste mulighed er at forbinde Popcorn til TV'et med HDMI og surroundrecieveren med optisk kabel. Min bekymring er så bare om er opstår 'lag'. Hvad tror eksperterne?
(Jeg går ud fra at jeg ved at forbinde optisk, bevarer min surround-funktion. Er det korrekt?).
|
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
Du har postet dit indlæg i det forkerte under forum - prøve i Surround & HiFi så er der nok mere hjælp og hente
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
10-4
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |