|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() Sendt: 10-Februar-2010 kl. 22:45 |
Så er Xtreamer ved at lancere en ny afspiller, hvor de har mikset deres eazytraz sammen med en medieafspiller og kaldt den for Xtreamer Pro. Om det er en god ide skal jeg ikke kunne sige, men her er lidt billeder på den, og vel egentlig den første medie afspiller med dual harddrive option.
![]() ![]() ![]() Redigeret af daskino - 10-Februar-2010 kl. 23:01 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
finnbrodersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
2 x harddisk i en lille kasse, jeg kan godt forstå der er en blæser bagpå
![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
De har fjernet alle tråde på deres forum ang. denne afspiller - nok pga. en hel del kirtik.... og at oplysningerne var lækket. Prøv f.eks. at se på kontakten på bagsiden - der står "HDD A", "HDD B" - så det tyder på en afspiller med 2 HDD som ikke kan tilgås/læses samtidig men skiftes via en kontakt........ |
|
![]() |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Så er er der mere nyt om den nye Xtreamer Pro.
Den kan fås for €99 for dem som allerede har købt en Xtreamer før. Det må sisges at være en lille pris for en kombi NAs og medie afspiller. http://forum.xtreamer.net/viewtopic.php?f=2&t=12804 |
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Det er IKKE en NAS. Den har ikke mere NAS funktionalitet end Xtremeren har i dag. Det er en medie afspiller med plads til 2 stk 3,5" HDD'er.
Personligt ville jeg ikke drømme om at have sådan en stor boks stående fremme (man skal jo betjene den via IR remote), med 2 stk 3,5" HDD'er og en blæser kørende....
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja nu har jeg set lidt på dens specs igen og det vil halte gevaldigt ved at skulle køre som NAS. Den kan bruges som Netværksharddisk. den har DDns, og NFS klient og NAS mode. Men det kræver nok lidt ny firmware for at få den til at køre i nfs server mode. Derudover har den ingen torrent klient og ej heller webinterface så vidt jeg kan se. Spg er også hvor hurtigt den er, når den kun benytter den lille Realtek Chip som controller til netværket også.
Connectivity WIFI UPnP SSDP UPnP AV NTFS NFS eSATA USB 2.0 (Salve + Host) Storage Capacity 2X SATA 2 3.5" HDD ( unit can be used without HDD or even with only 1) Up to total of 4 TB internally and 2 X 1Gb external via USB Host X2 * eSATA up to 3.0Gbps (300MB/s) * USB 2.0 up to 480Mbps (60MB/s) Web services Video : YouTube, Picasa, Yahoo Video, CNN, NBC Today, CBS Face the Nation and more Audio : Live365 Radio, iPodcast, Radiobox, ABC News, BBC Podcast, CNN News , Indiefeed, Jamendo Photo : Picasaweb RSS feed : Yahoo! Weather, Yahoo! News, Yahoo! Xchange, MSNBC News and more Supports On2Media VP6 Codec h.264 Streaming FLV Media files supported Video containers: MPEG1/2/4 Elementary (M1V, M2V, M4V) MPEG1/2 PS (M2P, MPG) MPEG2 Transport Stream (TS, TP, TRP, M2T, M2TS, MTS) VOB AVI, ASF, WMV Matroska (MKV) (H.264) AVC HD MOV (H.264), MP4, RMP4 FLV - Flash Video VP6 Codec h.264 Streaming FLV Video codecs: Audio containers: AAC, M4A MPEG audio (MP1, MP2, MP3, MPA) WAV WMA FLAC OGG RMP4 FLC PCM PLSX Audio codecs: Audio Down Mix : DTS, DTS-HD MA, DTS-HD HR Audio Passthrough 5.1 CH : DTS, DTS-HD MA, DTS-HD HR 5.1 CH - Audio Passthrough 7.1CH - Dolby TrueHD ((7.1 CH passthrough for DTS MA will be announced in firmware update) Photo formats : JPEG, BMP, PNG, GIF, HD JPEG Other formats: ISO, IFO, FLV, RM, RA, RAM Subtitle formats : SRT, SMI, SUB, SSA, IDX Streaming formats : RTSP, FLV Media Support BluRay BD Iso with Simple Navigation Commercial DVD with menus Artistic GUI HD menu with Artistic (user defined) BG Search, Indexing and Thumbnail Based Navigation (MovieJukeBox) will be introduced in later FW update free of charge. Chipset Realtek 1283X JM20336 - Dedicated Storage Controller Memory 256MB DDR 2 SDRAM, 256MB Flash Audio/Video outputs HDMI v1.3a (up to 1080p) Composite Video Stereo Analog Audio S/PDIF Optical Digital Audio Interface 1x USB 2.0 slave 2x USB 2.0 host Internal SATA 2 eSATA Front Network Ethernet 10/100 RJ-45 WIFI USB Antenna 802.11n (optional at additional Cost) Free DDnS Name Yourname.myxtreamer.net Multilingual On Screen Display , Subtitles & GUI Arabic, Thai, Hebrew,Vietnamese, Chinese, Japanese, Korean, Spanish, German, Italian, Turkish, Greek , Dutch, French, Latvian, Russian, Croatian, Portugese, Swedish, Polish, Romanian, Ukrainian, English, Magyar, Czech, Slovenian, Finish, Danish, UTF-8 Integrated iPhone RemoteControl Your device IP/iphone Power 12V DC, 3A & 5V DC, 4.5A • universal auto-switching (UL, cUL, CE, TUV approved) • Protection: OCP, OVP, SCP Dimension 175mm(W) x 120mm(D) x 82mm(H) Weight 1Kg Noise Level & Fan 40x40 Special designed fan that generate very low noise Fan Speed is user controlled in FW Package Content Xtreamer PRO(HDD not included) 100~240V Power Adapter 1.5M length HDMI cable (optional) WiFi 802.11n USB Antenna (optional) Audio & Video Cables Infra-Red Remote Control with 2 "AAA" batteries Full power down, standby and power up by remote control USB Slave cable Quick start guide Redigeret af daskino - 25-Februar-2010 kl. 22:41 |
|
|
![]() |
|
Dalli ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej
Jeg er nyt medlem, så jeg ved ikke rigtig om jeg skal spørge her.
Har købt en xtreamer pro, men kan ikke få forbindelse til minPC (winXP), via filemanager, så jeg kan overføre data m.v. til xtreamer pro, Der er forbindelse via Netsharing, der kan jeg se og åbne filer fra pc'en, men ikke overføre dem.
Kan nogen hjælpe ??
|
|
Da
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |