|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
outen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-November-2005 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 12-November-2005 kl. 21:29 |
Hej, jeg overvejer at investere i en DVD optager m/harddisk og mulighed for LAN (gerne trådløs) opkobling til pc-en. Der er ikke meget at vælge imellem men har kigget på: Kiss 600-serien primært DP-678 med trådløst LAN og harddisk. Vist ikke optagerfunktion. Kiss DP-558 har for mange problemer Dette har jeg brug for: Er nok ikke interesseret i en HTPC løsning da jeg har en Fujitsu-Siemens Scaleo C multimediacenter, der dog har sine begrænsninger. Hvad vil I anbefale? |
|
![]() |
|
outen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-November-2005 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej alle, Slet ingen anbefalinger på Transgear, Kiss eller andre HDD optagere der kan opfylde kravene? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
KISS 600 serien er ikke kommet på markedet endnu - og DP600 skulle have været i handlen i denne uge men er blevet forsinket (har man hørt det før fra KISS???). Så du skal nok ikke regne med at se en KISS model med DVD/HDD optager før man har fået rettet alle fejlene i DP558. Og det tager nok min 1-2 år......
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, jeg læser andre steder af de første udgaver af Kiss 600-siden kommer februar/marts næste år, men topmodellen DP-678 er nok den mest interessante og der er ingen leveringsdato på denne. Har du hørt andet? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
Jeg har det fra www.mpcclub.com - læs bl.a her : http://www.mpcclub.com/modules.php?name=Forums&file=view topic&t=6606#48595 Men jeg ville nok ikke satse på en KISS. inden de kommer med næste generation af DP558 ville det da undre mig meget hvis der ikke var andre fabrikanter der også kunne tilbyde LAN
|
|
![]() |
|
osm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2005 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Se på deres hejmmeseide - der er den kommet op. Ole |
|
![]() |
|
Goaguro ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej Kiss DP-600 skulle være i handlen i starten af december(de skal lige ramme julehandlen), forventet udsalgspris 399 EUR. Og den har ingen Harddisk. Dette er checket hos KISS idag se dyret http://www.kiss-technology.com/?p=600dk&v=users Goaguro Har selv lige købt sony 910 og savner også selv LAN, men jeg stoler ikke helt på kiss endnu og Harddisk er must kan jeg se nu.
Redigeret af Goaguro |
|
![]() |
|
![]() |
Du kan jo også se her : http://www.kiss-technology.com/?p=news84&v=company Her står det jo TYDELIGT at : The DP-600 will be available from the end of May, 2004, and the DP-608 from the end of June, 2004
|
|
![]() |
|
![]() |
Den kan man da kalde en lettere forsinkelse - lancering sommer 2004 :o) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |