|
WD TV Live - B-rad firmware - erfaringer søges |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jsc99dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2010 kl. 23:02 |
Hej,
jeg vil høre om nogen WD TV Live folk har prøvet det alternative firmware der findes til WD TV Live'en og høre om deres erfaringer og ikke mindst, hvad får man ud af at bruge fx b-rad's firmaware?
Ser frem til at høre fra folk..
Mvh
Jesper
|
|
![]() |
|
Kristian1204 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jesper.
Jeg kører B-Rad, men benytter mig slet ikke at de muligheder som ligger i firmwaren. Synes ikke det giver mening at bruge den til FTP, NAS mv... men nu har jeg også en Synology i forvejen. Jeg er alene gået efter muligheden for at få et layout, som gør det muligt for en 5-årig at benytte. Det er desværre stadig noget kringlet, når man kommer fra XBMC på den gode gamle Xbox... Det kunne min søn finde ud af da han var 3! Ærgerligt at der ikke findes noget, som er ligeså godt, eller en alt. firmware, som ligner. Jeg har så smidt denne på B-Rad, da jeg synes at det ser noget pænere ud med andre ikoner mv. Der er også medfølgende ikoner, så du kan bytte ud mv. http://wdtvforum.com/main/index.php?topic=4635.0 Det fungerer ok. Mvh. Kristian |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Kan godt være det er mig der ikke lige kan gennemskue det, men kan man ikke få se den selv henter covers til film?
|
|
![]() |
|
Kristian1204 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
Jeg mener at det kun virker med et billede i mappe, som skal hedde "folder.jpg"
|
|
![]() |
|
jsc99dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
OK, det jeg kan forstå, er at i bruger B-rad's firmware primært til at få anden brugergrænseflade, er den så bedre en WD's egen? Tænker på er den hurtigere, syntes nemlig godt den kan være lidt "tung" i det?
Mvh
Jesper
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
jeg har primært brugt den for at få et andet layout....
|
|
![]() |
|
Det samme her... ![]() Mvh. Kristian |
|
![]() |
|
Men kan i sige om den er hurtigere end standard firmware'ens?
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Hvor mener du hurtigere?
I navigeringen rundt i menuen eller..? Anyways, så har jeg ikke bemærket den store forskel. Den er måske en smule længere om at boote helt fra bunden, når strømmen har været taget, men ellers oplever jeg ikke det store... Men du kan jo altid bare gå tilbage til den originale, hvis det er ![]() |
|
![]() |
|
Jeg mener rundt i menuerne og syntes også den org. er lidt langsom at tilgå netærksdrev.
Ja jeg kan jo bare prøve det selv, så tror da jeg vil se om der kører fint. Men takker for jeres tilbagemeldinger.. Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
netværksdrevet er VÆSENTLIGT hurtigere hvis man ikke har noget Windows 7 på netværket...
Har win7 på serveren pga hd´s kan gå i sleep, tager et par ture hvor den tænker før jeg kan se netværksdrev.. havde xp før, det var næsten instant. men koster så også en del mere i strøm.. |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Jeg bruger b-rads pga mouting.
D.v.s har en lille USB dongle siddende hvor der ligger en mountfil med henvisning til mine shares på netværket.
Det giver hurtigere tilgang til mine film end under network shares.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |