|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
M.M.B ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2010 Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 01-Marts-2010 kl. 13:39 |
|
Hey
Jeg går og overvejer at købe en NAS Men kan ikke helt finde ud af hvad for en det skal være Jeg har kigge på nogle fra Qnap og nogle fra Synology da jeg har hørt det skulle være nogle af de bedste Og dem skulle man også kunne installer andre add in på Men det jeg skal bruge min nas til ud over streming af musik er at downloade torent så jeg har brug for en nas med et ordentlig torent program hvor jeg skulle kunne se hvor lang tid min torent har kørt samt hvad dele raten er Så håber nogle af jeg har nogle ider til hvad for en nas og om det skal være en Nas eller man skulle lave en computer der køre windows sever for der skulle du jo gerne kunnne installer alle windows progammer |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Synology har en indbygget bittorrent klient, som kan det du efterlyser.
|
||
![]() |
||
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
|
den er dog meget begrænset..
men virker
![]() |
||
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Hvilke væsentlige begrænsninger mener du der er ift f.eks. uTorrent?
|
||
![]() |
||
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
|
Jeg bruger QNAP's download klient, som ser ud til at ligne Sonology's meget. Det fungerer fint i praksis, der er dog ikke nær så mange ting du kan skrue på, som i UTorrent, men du vænner dig hurtigt til de begrænsede muligheder. ..især når du ikke skal tage hensyn til at UTorrent skal køre på din PC altid. Redigeret af SSvenSSon - 01-Marts-2010 kl. 14:58 |
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
|
Qnap har også en torrent indbygget, samt mulighed for newsgroups.. Dog synes jeg ikke at det fungere ret godt. Langsom hastighed osv.
|
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Hvad mere har du brug for?, udover du måske kan søge på torrent sites, hvilket dog ikke er det OP eftersøger. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
|
mente bare at programmet er begrænset, frem for utorrent eller lig
|
||
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
||
![]() |
||
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|
synology har da også mulighed for newsgroups, rapidhare mm.
altså hvor man kan indtaste sine brugeroplysninger ind også spiller det bare.
foruden http,ftp, torrent, emule
|
||
![]() |
||
M.M.B ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2010 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
|
Hey alle
Mange tak for de gode og hurtig svar det var virkelig brugbart Det enste jeg gerne vil havde den skal kunne vise og hvorlangtid jeg har delt torrent og hvor stor min dele rate er Og det lader til at det kan de begge kan men hvad for en vil i mene er bedst af de 2 mærke jeg nævner Hvis der så er nogle der kan svare mig om om følgen kan lade sig gøre med en nas Jeg var i Fona for et par dage siden og der snakke jeg men en om det med en harddisk optager hvor man kunne optage digital cabel tv hvilket jo ikke findes som det ser ud nu Men så fortæller Fona manden mig at så skal jeg da bare havde sådan en NAS for den kan man optage tv på så nu er mit spøgelsemål så kan det lade sige gøre og i så fald hvordan, jeg mener det ikke på den måde at man har en computer eller et mediacenter som står og optager det og så ligger det over på nas jeg mener at nas i sig selv optager tv kan det lade sig gøre Håber der er nogle der vil kunne hjælpe mig, og vil se frem til jeres svar Mvh. M.M.B |
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg går ud fra at man på begge nas kan resume en upload hvis nas skulle går ned uden at man skulle starte det hele forfra lige som man kan med utorrent
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |