|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
speedbird ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-December-2008 Status: Offline Point: 79 |
![]() Sendt: 04-Marts-2010 kl. 14:12 |
Nogen der har erfaringer med sådan en her:
http://www.playonhd.com/en/#info Koster ca 149 Euro Redigeret af speedbird - 04-Marts-2010 kl. 14:44 |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() |
Jeg har testet den. http://digitalt.tv/playonhd
|
|
![]() |
|
NosAnden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
har en A. C. Ryan Playon!HD Mini og den har bare kørt super godt siden jeg har fået den for ca. en måned siden den kører bare som en drøm synes det er synd den bliver glemt når man snakker NMT
|
|
![]() |
|
speedbird ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-December-2008 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Er det dit website? Firmaet havde en stand på Cebit messe. Her prøvede jeg at lege lidt med den. Det så faktisk ret int. ud. De hd film klip de viste så rigtig godt godt ud. Jeg ved ikke rigtig om jeg skal købe den eller blive ved Popcorn C-200. Hvad er egentlig forskellen? Kan den afspille mine hd film som er optaget med Sanoy VPC 1000 i MPEG-4 AVC/H.264 format? Redigeret af speedbird - 06-Marts-2010 kl. 09:59 |
|
![]() |
|
Observe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeg har en A. C. Ryan Playon!HD Mini og er ikke imponeret. Brugerfladen virker lidt amatør agtig. Jeg har kun haft den ca. 3 uger og den er allerede gået i baglås 4 gange. Fordelen ved den er at den kan afspille de filer som min WD TV Live ikke kan, og den kan vise DVD menuer ved iso filer. |
|
![]() |
|
Molbech ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Så må der sgu være noget galt, med enten dit netværk eller boksen - har haft min i 4 måneder, og den har ALDRIG været i gået i baglås, og den bliver brugt flere gange om ugen
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Jeg har haft en Playon!HD Mini i noget tid, og den har virket upåklageligt. Æder alle de formater jeg har smidt efter den, og betjeningen er rimeligt logisk (min kone kan også finde ud af den..).
Jeg kører med seneste beta-release (r4090).
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Hvordan fungerer den egentlig som NAS?
Det står som en funktion, men den virker umiddelbart ret billig/simpel i forhold til diverse andre NAS'er?
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |